Hallo,
Sinds kort heb ik een V70 1998 automaat 2,5 aangeschaft (270k) , reeds in het bezit van een V70 1999 2,5 170pk (340k) auto , heb ik een hoop dingen welke aan de nieuwe niet oké waren, omgebouwd vanuit de 'oude'. De 'oude' heeft trouwens een lekke koppakking en dat is de reden waarom ik een andere gekocht heb.
Het lijstje wat ik heb gedaan:
- dakrails
- diverse raambediening schakelaars
- speakers
- centerconsole
- knipperlicht
- accu
- en zo nog een hoop kleine dingen
2 dingen waar ik niet uit kom zijn:
A: krijg de oude radio ( 1 din, alpine ding ) niet uit zijn huis, iemand idee?
B: in de nieuw aangeschafte V70 heeft de vorige eigenaar blijkbaar issues gehad met contactslot, bestaat nu uit 2 delen, 1 sleutel voor contact, en 1 in een extra aangebracht onderdeel om te starten. ( zie foto's)
Mijn vraag is, kan ik uit mijn oude volvo alles 1 op 1 overzetten naar de nieuw aangeschafte?
Bedankt alvast voor de reacties.
Sinds kort heb ik een V70 1998 automaat 2,5 aangeschaft (270k) , reeds in het bezit van een V70 1999 2,5 170pk (340k) auto , heb ik een hoop dingen welke aan de nieuwe niet oké waren, omgebouwd vanuit de 'oude'. De 'oude' heeft trouwens een lekke koppakking en dat is de reden waarom ik een andere gekocht heb.
Het lijstje wat ik heb gedaan:
- dakrails
- diverse raambediening schakelaars
- speakers
- centerconsole
- knipperlicht
- accu
- en zo nog een hoop kleine dingen
2 dingen waar ik niet uit kom zijn:
A: krijg de oude radio ( 1 din, alpine ding ) niet uit zijn huis, iemand idee?
B: in de nieuw aangeschafte V70 heeft de vorige eigenaar blijkbaar issues gehad met contactslot, bestaat nu uit 2 delen, 1 sleutel voor contact, en 1 in een extra aangebracht onderdeel om te starten. ( zie foto's)
Mijn vraag is, kan ik uit mijn oude volvo alles 1 op 1 overzetten naar de nieuw aangeschafte?
Bedankt alvast voor de reacties.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).