Mijn sleutel caat niet naar de nulstand van het contactslot. Nu lees ik ergens anders dat dat kan liggen aan het kableltje wat van het contacslot naar de versnellingsbakpook gaat. Hoe vind ik dat kabeltje, en is dit eenvoudig te vervangen?
Daar hebben ze het probleem dat de sleutel niet verderwil dan positie 1. Mijn sleutel werkt naar behoren, alleen wil er niet elke keer uit het contactslot. Vanavond dat ik terug kwam van mn werk, wilde de sleutel er weer niet uit, net nogmaals even geprobeerd, en na wat gemorrel met mn versnelligspook lukte het zomaar weer wel. Dus ik vermoed dat het dat ene kabeltje moet zijn.
Dat ga ik het weekend idd doen, tegelijkertijd met de grote beurt.
Maar er van uitgaande dat dat kabeltje de boosdoener is, waar haal ik een nieuwe kabel daarvoor?
Dealer denk ik? En misschien is het gewoon te fiksen, dat er ergens iets te veel speling is. Zoiets zou ik nooit gebruikt kopen, dan zit je over een jaar misschien weer te klooien. Ik kocht vorige week een kabel om het motorkapslot te openen (wel voor de bmw) voor €9! Daar kun je niet voor aanklooien.
Ik heb dit probleem ook wel eens en heb inmiddels uitgevonden dat dan de knop op de pook van de automaatbak niet geheel terug schiet in de normale stand.
Hij staat dus wel in P maar de knop die je moet indrukken komt niet goed terug.
Ik heb dit probleem ook wel eens en heb inmiddels uitgevonden dat dan de knop op de pook van de automaatbak niet geheel terug schiet in de normale stand.
Hij staat dus wel in P maar de knop die je moet indrukken komt niet goed terug.
Had ik met mijn V70 classic toen ik 'm kocht. WD40 ertussen spuiten deed wonderen.
Tot nog toe blijft het goed gaan. Ook bij thuiskomst ging de sleutel probleemloos uit het contact. :thumb:
Wat een beetje WD40 wel niet kan doen en oplossen!
Tot nog toe blijft het goed gaan. Ook bij thuiskomst ging de sleutel probleemloos uit het contact. :thumb:
Wat een beetje WD40 wel niet kan doen en oplossen!