Na gisteren (probleemloos) terug gekomen te zijn uit tsjechie moest ik vanmorgen vroeg weer op pad voor een retourtje schiphol. Standkachel had ik al geprogrammeerd, dus ik hoefde iig niet te krabben
Vandaar dat ik al een beetje laat was.
Starten, maar.....niks. Sleutel was niet verder te draaien dan stand I. Tellerverlichting enzo ging allemaal wel aan, maar kon met geen mogelijkheid de sleutel doordraaien. Gewoon een harde blokkade. Reservesleutel idem dito.
Snel even batterijtje verwisseld, misschien toch .... ook niks.
:swear:
gelukkig wonen mijn ouders praktisch bij mij in de straat, pa wakker gemaakt en met zijn auto naar schiphol. Toch nog op tijd dankzij een vertraagde landing
Terug thuis even gekeken of MMTS martin er was en ja hoor, zelfs op de laatste zaterdag van het jaar was hij aan het werk.
Busje grafietpoeder geleend en kijken of het helpt. Niet dus.
Wordt dus een nieuw contactslot a een honderdje of drie vrees ik.
Ok, natuurlijk ook een beetje gezocht op internet, oa kwam ik dit topic tegen
http://www.volvoxc90forum.com/topic.php?t=7422&page=1
zou het dus kunnen zijn dat het iets met het stuurslot te maken heeft?
En wat als ik de anwb erbij haal?
Graag hoor ik jullie ervaringen

Vandaar dat ik al een beetje laat was.
Starten, maar.....niks. Sleutel was niet verder te draaien dan stand I. Tellerverlichting enzo ging allemaal wel aan, maar kon met geen mogelijkheid de sleutel doordraaien. Gewoon een harde blokkade. Reservesleutel idem dito.
Snel even batterijtje verwisseld, misschien toch .... ook niks.
:swear:

gelukkig wonen mijn ouders praktisch bij mij in de straat, pa wakker gemaakt en met zijn auto naar schiphol. Toch nog op tijd dankzij een vertraagde landing

Terug thuis even gekeken of MMTS martin er was en ja hoor, zelfs op de laatste zaterdag van het jaar was hij aan het werk.
Busje grafietpoeder geleend en kijken of het helpt. Niet dus.
Wordt dus een nieuw contactslot a een honderdje of drie vrees ik.
Ok, natuurlijk ook een beetje gezocht op internet, oa kwam ik dit topic tegen
http://www.volvoxc90forum.com/topic.php?t=7422&page=1
zou het dus kunnen zijn dat het iets met het stuurslot te maken heeft?
En wat als ik de anwb erbij haal?
Graag hoor ik jullie ervaringen