Hi!
Vorig jaar heb ik iets doms gedaan. Vriendenweekend in Duitsland, lekker trappen met een stel andere potente wagens. Helaas was m'n airco stuk, ramen open en dakraam in schuifstand helemaal open.
Dan het domme; Ik liet me verleiden om ruim boven de 200 te gaan rijden terwijl ik mijn dakraam open had. Dit heeft erin geresulteerd dat het raam enorm suist boven de 100kmh en tevens klappert af en toe.
Ik ging net kijken of de torx schroeven los waren getrild. Die zaten nog goed op 1 na. De schroef linksachter de bestuurder is 'dol'. Het bout zat vol metaal van het schroefdraad waar hij indraait. Die hoek krijg ik dus niet meer vast en valt naar beneden in de behuizing.
Er zit denk ik niks anders op dan een nieuw mechanisme te installeren als ik dit wil verhelpen?
Vorig jaar heb ik iets doms gedaan. Vriendenweekend in Duitsland, lekker trappen met een stel andere potente wagens. Helaas was m'n airco stuk, ramen open en dakraam in schuifstand helemaal open.
Dan het domme; Ik liet me verleiden om ruim boven de 200 te gaan rijden terwijl ik mijn dakraam open had. Dit heeft erin geresulteerd dat het raam enorm suist boven de 100kmh en tevens klappert af en toe.
Ik ging net kijken of de torx schroeven los waren getrild. Die zaten nog goed op 1 na. De schroef linksachter de bestuurder is 'dol'. Het bout zat vol metaal van het schroefdraad waar hij indraait. Die hoek krijg ik dus niet meer vast en valt naar beneden in de behuizing.
Er zit denk ik niks anders op dan een nieuw mechanisme te installeren als ik dit wil verhelpen?