dashboard kit

 
 
 
 
 
naturalbb
 
Avatar
 
Subject:

dashboard kit

 · 
Posted: 22.06.2012 - 21:01  ·  #1
Hallo,

Ik zit te twijfelen om een dasboard kit te kopen voor mijn S60. Ik twijfel alleen nog heel erg aangezien deze toch allemaal aan de prijzige kant zijn.
Ik twijfel tussen wood en aluminium (maar dat is smaak). heeft iemand ervaring hiermee? je bent al snel rond de 150 euro kwijt en dan heb je alleen het midden deel.

-Hoe ziet het eruit?
-Weet iemand een site waar het goed(koop) is
-Weet iemand een winkel waar ik eerst kan kijken hoe het staat (door het er voor te houden)
-heeft iemand misschien de exacte maten/mal? dat zou mooi zijn want dan kan ik voor mezelf iets maken om een idee te krijgen hoe het eruit ziet met de kleuren welke ik in gedachte had.

Graag jullie ervaringen, het liefst dan wel voor een S60 of V70.

bedankt alvast
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39719
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: dashboard kit

 · 
Posted: 22.06.2012 - 22:01  ·  #2
Quote door naturalbb

Hallo,

Ik zit te twijfelen om een dasboard kit te kopen voor mijn S60. Ik twijfel alleen nog heel erg aangezien deze toch allemaal aan de prijzige kant zijn.
Ik twijfel tussen wood en aluminium (maar dat is smaak). heeft iemand ervaring hiermee? je bent al snel rond de 150 euro kwijt en dan heb je alleen het midden deel.

-Hoe ziet het eruit?
-Weet iemand een site waar het goed(koop) is
-Weet iemand een winkel waar ik eerst kan kijken hoe het staat (door het er voor te houden)
-heeft iemand misschien de exacte maten/mal? dat zou mooi zijn want dan kan ik voor mezelf iets maken om een idee te krijgen hoe het eruit ziet met de kleuren welke ik in gedachte had.

Graag jullie ervaringen, het liefst dan wel voor een S60 of V70.

bedankt alvast


Zo ziet het eruit bij een V70N en zo bij een S60.
Uiteraard allemaal een kwestie van smaak, maar zo heb je in iedergeval een indruk.
Succes met je keuze.
Mocht je zo'n kit gaan plaatsen, zou je dan eens een paar foto's willen posten ?
naturalbb
 
Avatar
 
Subject:

Re: dashboard kit

 · 
Posted: 23.06.2012 - 08:03  ·  #3
bedankt voor je bericht. Ik had deze sites idd ook gevonden. Eigenlijk ben ik ook opzoek naar fotos van mensen die het er zelf al opgezet hebben, fotos van zo'n site is vaak mooier dan in werkelijkheid.
Houtlook is best mooi, alleen weet ik niet of het heel mooi zou staan op een donkergrijs dashboard, daarom hoop ik dat er ergens een winkel is (liefst regio den haag) waar ik het er even voor kan houden. Iemand enig idee hiervoor?
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: dashboard kit

 · 
Posted: 24.06.2012 - 10:48  ·  #4
 
Selected quotes for multi-quoting:   0