Deadlock XC60

 
 
 
 
 
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Deadlock XC60

 · 
Posted: 18.10.2022 - 10:38  ·  #1
in al mijn volvo's ben ik gewend dat er een deadlock in zit zodra je de auto op slot doet en dat deze niet meer van binnen uit kan worden geopend.

toen ik mijn XC60 kocht zag ik in de optie lijst in Vida al dat deze functie er niet inzat, maar niet zo acht opgeslagen, zal wel.

nu laatst was de vrouw erg aan het treuzelen om de auto uit te stappen en om haar te plagen deed ik de auto op slot. spiegels klapte netjes in enz. echter de vrouw kon gewoon uitstappen.

is dit tegenwoordig een optie, of heeft volvo tegenwoordig zoiets van dit is niet meer van deze tijd en heeft geen nut.
ChrisMe
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Rotterdam
Leeftijd: 66
Berichten: 649
Geregistreerd: 03 / 2015
Subject:

Re: Deadlock XC60

 · 
Posted: 18.10.2022 - 10:58  ·  #2
DJ--NeO--
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: itvoorons.nl
Berichten: 360
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: Deadlock XC60

 · 
Posted: 18.10.2022 - 11:12  ·  #3


de handleiding (zowel fysiek als digitaal) heb ik al, echter was dat niet de vraag ;-)
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veendam
Leeftijd: 37
Homepage: o550.nl
Berichten: 3089
Geregistreerd: 09 / 2009
Subject:

Re: Deadlock XC60

 · 
Posted: 18.10.2022 - 11:20  ·  #4
Deadlock komt een halve minuut achter het sluiten aan. Was je vrouw misschien 'te snel' met uitstappen?
Of er is op de knop gedrukt om het uit te schakelen. Die met de auto met radargolfjes er in.

Simpel te testen toch. In de auto gaan zitten, op slot doen, en even wachten. Na een halve of hele minuut proberen te openen.
ChrisMe
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Rotterdam
Leeftijd: 66
Berichten: 649
Geregistreerd: 03 / 2015
Subject:

Re: Deadlock XC60

 · 
Posted: 18.10.2022 - 12:21  ·  #5
dan heb je dit ook gelezen

The deadlocks are activated with the remote control key and are set after an approximately 10 second delay after the doors have been locked.

Note
If a door is opened within the delay time then the sequence is interrupted and the alarm is deactivated.
Blondegod
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Rottevalle
Berichten: 742
Geregistreerd: 03 / 2018
Subject:

Re: Deadlock XC60

 · 
Posted: 18.10.2022 - 18:08  ·  #6
De vraag is volgens mij of dit een (extra) optie is/was.

Hoe het werkt zal TS wel weten 🙂
Antwoord op de vraag heb ik trouwens niet.
Alfadragon
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 89
Geregistreerd: 09 / 2021
Subject:

Re: Deadlock XC60

 · 
Posted: 18.10.2022 - 18:37  ·  #7
Ik heb even een xc60 samengesteld en kwam dit tegen in de optie lijst.

Dus als je er een alarm bij neemt:


+ € 545

Het alarm helpt u uw geparkeerde Volvo te bewaken en schrikt ongewenst bezoek af. Het reageert daarnaast op bewegingen in de auto, op ruitbreuk en wanneer iemand probeert uw velgen te stelen of uw auto weg te slepen. Het wordt automatisch geactiveerd zodra u de auto afsluit en het is verbonden met de portieren, motorkap en achterklep. Een niveausensor schrikt dieven af die de auto willen opkrikken om uw velgen te stelen of om de auto weg te slepen, terwijl de dubbele vergrendeling het voor dieven onmogelijk maakt om de portieren van binnenuit te openen zodra de auto van buitenaf is afgesloten. U kunt de bewegingsmelder, niveausensor en dubbele vergrendeling uitschakelen, zodat personen of huisdieren in de geparkeerde afgesloten auto kunnen blijven.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0