Deur klikt niet vast

Vrijbuiter
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 31
Subject:

Deur klikt niet vast

· 
Posted: 26.01.2017 - 10:26  ·  #1
Hallo ,

ik ben al aan het zoeken geweest maar kon er niet zo snel wat over vinden vandaar deze nieuwe topic.

ik heb een probleem met de bestuurders deur, als ik hem dicht druk blijft hij soms wel dicht maar soms ook niet, maar als hij wel dicht blijft lijkt het erop dat de deur niet helemaal dicht zicht de deur staat iets buiten de rest van de auto.
Maar als ik de deur dicht doe hoor ik ook geen klik geluid.
de deur wil wel op slot maar als ik de deur dan beetje hard naar binnen druk gaat hij gewoon open zonder dat ik hem dan van slot afgehaald heb.

weet iemand toevallig wat ik hier aan kan doen?

Mvg Jeroen

ps: het is een volvo v70 2.4 D5
Wybe
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

Re: Deur klikt niet vast

· 
Posted: 26.01.2017 - 10:28  ·  #2
Quote door Vrijbuiter

Hallo ,

ik ben al aan het zoeken geweest maar kon er niet zo snel wat over vinden vandaar deze nieuwe topic.

ik heb een probleem met de bestuurders deur, als ik hem dicht druk blijft hij soms wel dicht maar soms ook niet, maar als hij wel dicht blijft lijkt het erop dat de deur niet helemaal dicht zicht de deur staat iets buiten de rest van de auto.
Maar als ik de deur dicht doe hoor ik ook geen klik geluid.
de deur wil wel op slot maar als ik de deur dan beetje hard naar binnen druk gaat hij gewoon open zonder dat ik hem dan van slot afgehaald heb.

weet iemand toevallig wat ik hier aan kan doen?

Mvg Jeroen

ps: het is een volvo v70 2.4 D5

Hoi Jeroen,

lijkt op een probleem met je deurslot
Je kan beginnen met hem eens te smeren.

Mocht je een ander slot nodig hebben, stuur me dan even een berichtje. Heb nog een donorauto staan.
Vrijbuiter
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 31
Subject:

· 
Posted: 26.01.2017 - 11:00  ·  #3
Dat doorsmeren heb ik al geprobeerd en daardoor is het sluiten wel beter geworden maar hij klikt nog steeds niet vast
maar is het veel werk om zo'n slot zelf te vervangen of kun je dat beter door een garage laten doen?
Wybe
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

· 
Posted: 26.01.2017 - 11:27  ·  #4
Er is vast wel iemand die even een uitdraaitje van VIDA kan geven voor het vervangen van het deurslot.
Als je een beetje handig bent, is dat volgens mij wel te doen.

Waar kom je vandaan? Meestal zijn er wel forummers in de buurt die je willen helpen.

Selected quotes for multi-quoting:   0