deurpanelen loshalen

zonnescherm

 
 
 
 
 
yuriboertjes
 
Avatar
 
Subject:

deurpanelen loshalen

 · 
Posted: 09.10.2013 - 11:09  ·  #1
Ik hoop dat ik dit bericht bij het juiste kopje plaats. Zo niet, dan hoor ik het graag. Ik ben nieuw hier op het forum. In een ander topic heb ik mijzelf en mijn V70 (10-2004) net voorgetseld.

Ik heb 2 zonneschermen liggen die gemonteerd kunnen worden op de bovenkant van het binnenpaneel van de twee achterdeuren (wanneer ze gemonteerd zijn lijkt het alsof ze 'geintergreerd'zijn)

Vraag: Heeft iemand een tip om de binnenpanelen los te krijgen zonder dat ik de plastic bevestigingspluggen naar de vernieling help? (ik heb niet van die mooie pluggen waarbij je het centrum deel in kan drukken)

We hebben net een zoon gekregen en ik vind het wel zo makkelijk en prettig voor hem wanneer het er zonnenschermen inzitten.

Alvast bedankt
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: deurpanelen loshalen

 · 
Posted: 09.10.2013 - 12:25  ·  #2
...
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: deurpanelen loshalen

 · 
Posted: 09.10.2013 - 15:58  ·  #3
gewoon een halve cm indrukken en handvat los schroeven aan handvat vasthouden en een beetje optillen en naar je toe (HEEL ZACHT)trekken want je moet nog alle draadjes los maken van spkr etc...
FUNK3
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Enschede
Berichten: 1555
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: deurpanelen loshalen

 · 
Posted: 09.10.2013 - 17:13  ·  #4
Welkom op het forum.

Precies het centrum van de plug doorprikken, dan kun je ze zo eruit trekken.
De oude hebben open pluggen waarbij je het pennetje iets naar binnendrukt en dan eruit kan priegelen. De nieuwere modellen hebben een dichte plug maar als je ze doorprikt met een priem bijvoorbeeld dan zijn ze hetzelfde als de oudere modellen.
Maar succes en veel plezier van je v70

Gr
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39724
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: deurpanelen loshalen

 · 
Posted: 09.10.2013 - 17:20  ·  #5
Ik denk dat je hier wel iets mee kunt.
Succes.
yuriboertjes
 
Avatar
 
Subject:

Dank

 · 
Posted: 10.10.2013 - 08:44  ·  #6
Dank iedereen voor de reacties.

Ik had al wel eens een filmpje opgezocht op internet en zag dat ze daar het midden naar binnen drukten, maar kon in mijn eigen pluggen niets zien. Na jullie reacties nog maar eens heel goed gekeken..... Als je het niet weet, dan zie je het niet.

Ik ga er mee aan de slag.

Ps: Bigdog, super die uitgebreide handleiding. Thanks
 
Selected quotes for multi-quoting:   0