draad doorvoeren

 
 
 
 
 
dutchk9
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 28
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

draad doorvoeren

 · 
Posted: 05.02.2015 - 15:29  ·  #1
Ik wil graag parkeersensoren aan de voorkant monteren echter ik stuit op een probleem van de draad doorvoeren door het schutbord. Een gat boren zou de makkelijkste optie zijn maar de draad doorvoeren midddels een bestaande doorvoer heeft mijn voorkeur alleen ""waar"" . Als iemand een suggestie heeft heel graag.
PepijnZ
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zwollywood
Berichten: 656
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: draad doorvoeren

 · 
Posted: 05.02.2015 - 15:35  ·  #2
Wellicht via de kabel van de motorkap-ontgrendeling naar binnen geleiden?
Is volgens mij redelijk bij te komen.
Indien je het via de kabelboom zelf wil gaan doen, zul je kabels in de kabelboom er bij in moeten gaan wroeten.
Dit is over het algemeen niet het meest makkelijk.

Succes en laat even weten hoe je dit hebt gedaan, wellicht wil ikzelf ook namelijk dit nog gaan doen :thumb:
Franky B
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: 0523
Leeftijd: 40
Berichten: 448
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: draad doorvoeren

 · 
Posted: 05.02.2015 - 15:45  ·  #3
Wellicht heb je hier iets aan. Dit is een filmpje betreffende een installatie van een turboboost meter, maar vanaf 2:30 laten ze zien hoe ze een kabel naar het motorruim leggen. Misschien dat je deze doorvoer ook kan gebruiken?

LINK
M@rcel
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 200
Geregistreerd: 03 / 2009
Subject:

Re: draad doorvoeren

 · 
Posted: 05.02.2015 - 15:52  ·  #4
Als ik jou was, zou ik even op de volvo-accesoire site kijken voor de inbouw-instructie van de parkeerhulp. Ook al monteer je een niet-Volvo systeem, er staat vast in hoe de kabels gelegd kunnen worden.

Kijk bv bij punt 17 in http://accessories.volvocars.c…09)%202005

Maar misschien is het voor jouw type/modeljaar net even anders. Dus zelf even de juiste zoeken.


edit: link fixed
 
Selected quotes for multi-quoting:   0