Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

Sla je slag

 
 
 
 
 
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 21.12.2015 - 13:25  ·  #1
Wij hebben de hand weten te leggen op een introductiepartij van het merk Raxol.
Dit is een dochtermerk van Ardeca, en de olie komt dan ook daar vandaan, sterker nog, productie en vulling vinden plaats bij Ardeca.

Waar gaat het nu om?

Raxol Ultra 5W30 volsyntheet. 3x 5L kan. ( totaal dus 15L )
( normale prijs 44,75 per 5L, is 134,25 per 15L)
Deze eenmalige introductieaanbieding is :

3 x 5L kan ( 15L in doos ) voor 69,99 incl btw excl verzendkosten ( 7,35 NL,12,50 BE/DE )

Productiedatum eind januari 2016, verzenddatum begin februari 2016.
Deze olie is 100% synthetisch, geen goedkopere hydrocrack zoals bij vele andere aanbieders, geschikt voor alle benzine motoren en diesel motoren ( ook met DPF )

nu reeds bestelbaar op de site van V-parts.

Specificaties : gelijk aan de Ardeca 5W30 Synth Ultra:

Een volledig synthetisch, high-performance smeermiddel van de nieuwe generatie.
Speciaal samengesteld om te voldoen aan o.a. de strengste VW-specificaties op dit moment - VW 504.00 en 507.00 - en aan de Long Life III-specificaties van o.a. de VAG Group.
Het is een Mid SAPS-olie, die voldoet aan de Euro 4- en Euro 5-normen en het roetfilter beschermt
Kan in alle benzine en diesel auto's worden toegepast, met en zonder roetfilter ook van andere merken waar 5W30 voorgeschreven is.

Conformeert zich aan:
• ACEA A3/B4, C2, C3-10
• MB 229.51
• VW 504.00/507.00
• BMW LL-04

DPF veilig!

Een high end olie voor een superlage budgetprijs, je kunt hier minimaal 2 maal mee verversen en dan heb je ook nog eens voldoende over om tussendoor iets bij te vullen indien noodzakelijk.
Deze aanbieding niet pakken is jezelf bestelen.

Geen limiet aan het te bestellen aantal verpakkingen, maar op is wel echt op.


eenvoudig te bestellen op de site:
http://www.v-parts.nl/huismerk…g-15l.html
grrroovedude
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Leeftijd: 53
Berichten: 2746
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 21.12.2015 - 13:26  ·  #2
Mooie aanbieding, Raymond.
GRUNNS60
Erelid
Avatar
Geslacht:
Locatie: idbv Appingedam
Leeftijd: 62
Berichten: 5831
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 21.12.2015 - 13:30  ·  #3
idd nu nog een 5w40 :o vindt mijn ouwe schuit lekkerder :thumb:
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 21.12.2015 - 13:41  ·  #4
Ze willen het merk upgraden en bekender maken.
Om nu te weten hoe groot de batch moet gaan worden ( men moet een minimum aantal draaien ) hebben ze een eenmalige superprijs aangeboden.
Daar hebben we op ingetekend, daarom is op echt op.
We bieding dit merk, deze olie dus eenmalig aan.
Dit komt gewoon nooit meer, niemand biedt dit aan tegen deze prijs met C3 ( DPF ) olie.

Alleen op dit forum is deze aanbieding te zien.
HarryB
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Westervoort
Leeftijd: 62
Berichten: 412
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 25.12.2015 - 23:59  ·  #5
Ik heb net een paar doosjes besteld. Kan ik er weer een jaartje tegen aan. Mooi aanbod!
bluefreefun
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Grathem
Leeftijd: 55
Berichten: 182
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 27.12.2015 - 12:09  ·  #6
"Dit is een dochtermerk van Ardeca, en de olie komt dan ook daar vandaan, sterker nog, productie en vulling vinden plaats bij Ardeca"

@Raymond, twee vragen rezen bij het lezen van je advertentie. Wellicht weet jij antwoord?
- Waar wordt Ardeca en nu dus Raxol eigenlijk geproduceerd? Van de site begrijp ik dat Vroman een oliehandelaar is en dat in Vichte alleen afgevuld wordt.
- Waarom komt men met een merk naast een kwaliteitsmerk als Ardeca, met exact dezelfde olie?

Los daarvan: mooie aanbieding waarvan ik ook dankbaar gebruik maak.

Alvast dank voor het antwoorden.

Groet, Ron
BlackSpider
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 221
Geregistreerd: 05 / 2015
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 01.01.2016 - 20:43  ·  #7
Mooie aanbieding :thumb: ...ik kijk morgen even wat de lokale handelaar heeft staan, anders bestel ik zeker :yes: Heb nog een C3 olie nodig voor onze citroen.

Let wel, kleine nuance:)..volgens mij niet geschikte voor "alle" voertuigen waar een 5w30 wordt voorgeschreven. Denk bijvoorbeeld aan de BWM LL-08 en latere specificaties, laatste MB en fiat specificaties en ga zo maar door. Daarnaast lijkt het erop dat deze olie de specificaties "behaald", maar deze niet officieel heeft. Wellicht vanuit TPR een verduidelijking mogelijk?
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 01.01.2016 - 21:49  ·  #8
Dit is de parel van Ardeca, en Raxol is een dochtermerk.
Vroman is de producent en doet de blending van alles , ook van Havoline.
En het hele bedrijf staat in Vichte BE.
Een vrijgave krijgen van een fabrikant is zeer duur, Ardeca heeft dat van vele merken, o.a. Mercedes en dat kan je zien op de site van MB.
Bevomercedesbenz , zoek daar maar eens op en kijk dan eens bij de 229.51 vrijgave.
Zie je Ardeca bij staan.
De Raxol is een bepaalde partij zoals reeds geschreven , en is gewoon de Synth pro 5W30.
Dat is de beste en duurste volsyntheet van Ardeca.

In Vichte doet men de blending en afvulling, zoals alle Kroon wordt gedaan in Zwijndrecht bij de Oliebron, en alle Sunoco, en Eni wordt geblend bij Petronas in Aartselaar.
etc etc...

Het gaat om de specs van de olie,
De absolute topper is de Pure Sports,die is er in 5w30, 4w40 en 10w60, dat is dus de double ester based.
Die Pure Sports kan in alle 3 de varianten in b.v. een VW of andere VAG wagen, echt VW blijft zeggen dat alleen 5w30 goed is, en geeft daar alleen akkoord aan.
Dus krijg je dat alleen op de 5w30 variant, terwijl je in een BMW gewoon de 5w30 als 5w40 kunt gieten, daar maakt BMW geen punt van.

Doe synth Pro 5w30 is een super goede olie, en is echt van topklasse, hij kan gewoon overal in, dus ook waar 0w30 en 5w40 is voorgeschreven, ( alle merken dus ) ik heb op de aanbieding ingeschreven en een flink aantal dozen gescoord.
De bestellingen komen in flinke hoeveelheid binnen, en als je gebruik wenst te maken van die aanbieding moet je gewoon snel zijn, dit komt gewoon nooit meer, de aanbieding is alleen via het forum te verkrijgen, verder is er geen promotie gedaan.
Dus eigenlijk speciaal voor de forumleden.
De marge is zeer dun, en er zitten weinig schakels tussen. alle voordeel is bij de eindgebruiker, jullie dus. Een en ander is gedaan als eindejaarsknaller op het forum.

http://www.ardeca-lubricants.b…07/?p=1007

Geen zorgen, hij kan echt overal in, benzine, lpg, diesel met en zonder DPF. het is immers een C3 olie. Zowel oude als nieuwere wagens.
En niet te vergeten, een 100% syntheet PAO, met zeer dure en sterke additieven, vandaar ook de 507.00 en 229,51 en BMW LL04 en Porsche vrijgaves.
Dus geen opgewaardeerde deelsyntheet, ( HC)


en je snapt dat je hier met zeer goede kwaliteit te maken hebt.
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 01.01.2016 - 21:59  ·  #9
Quote door bluefreefun

"Dit is een dochtermerk van Ardeca, en de olie komt dan ook daar vandaan, sterker nog, productie en vulling vinden plaats bij Ardeca"

@Raymond, twee vragen rezen bij het lezen van je advertentie. Wellicht weet jij antwoord?
- Waar wordt Ardeca en nu dus Raxol eigenlijk geproduceerd? Van de site begrijp ik dat Vroman een oliehandelaar is en dat in Vichte alleen afgevuld wordt.
Men maakt daar ook o.a. Havoline en bepaalde Texaco varianten
- Waarom komt men met een merk naast een kwaliteitsmerk als Ardeca, met exact dezelfde olie?
Aanvulling van het gamma in het 2e merk, Comma is b.v, van Esso.....

Los daarvan: mooie aanbieding waarvan ik ook dankbaar gebruik maak.

Alvast dank voor het antwoorden.

Groet, Ron
bluefreefun
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Grathem
Leeftijd: 55
Berichten: 182
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 02.01.2016 - 09:54  ·  #10
Quote door TPR Powerflush

De Raxol is een bepaalde partij zoals reeds geschreven , en is gewoon de Synth pro 5W30.
Dat is de beste en duurste volsyntheet van Ardeca.


@Raymond: Dit wijkt af van je openingspost. Daar schrijf je dat de Raxol dezelfde olie is als de Synth Ultra. Deze voldoet aan betere/recentere dan de Synth Pro en op basis van de Ultra heb ik besloten de olie te bestellen.

Nu zijn de verschillen wat betreft C3 tussen de Pro (C3-10) en de Ultra (C3-12) niet zo heel groot, maar het is goed eenduidig te communiceren over welke specs nu horen bij de Raxol Ultra om verdere verwarring te voorkomen.

Met welke Ardeca olie is Raxol Ultra nu het best vergelijkbaar?
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 02.01.2016 - 10:05  ·  #11
een verschrijving van mijn kant.
Hij is gewoon de Synth Pro, en de ultra is de grootverpakkingsvariant daarvan en die is alleen in vaten te krijgen.

Dus we hebben het over de Synth Pro 5w30
Die heet in vat Synth Ultra
En is gewoon deze Raxol.
En dus de duurste en beste variant van Ardeca in volsyntheet welke ook voor DPF wagens kan worden ingezet.
En op is op, en weg is pech.
yes996
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zeewolde
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 02.01.2016 - 11:52  ·  #12
En dus de duurste en beste variant van Ardeca in volsyntheet welke ook voor DPF wagens kan worden ingezet.

Is deze olie dan ook met Ester?
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 03.01.2016 - 19:28  ·  #13
Quote door yes996

En dus de duurste en beste variant van Ardeca in volsyntheet welke ook voor DPF wagens kan worden ingezet.

Is deze olie dan ook met Ester?


Neen, een Ester is altijd volsyntheet, maar een volsyntheet hoeft geen ester te zijn,
En dat kan al helemaal niet voor deze prijs, ester is gewoon het duurst, Motul rekent voor een 300V 5W40 in de regel 25,- per liter, dan zal 15L 375,- kosten.

De Pure Sports Double Ester van Ardeca kost 49.95 per 5L ( min 10% forum korting ) komt dat op 45,- voor 5L, en 135,- voor 15L.
Dat is gewoon een schijntje als je ziet wat voor kwaliteit dat is, ik las dat mensen het niet durven te kopen, omdat het te goedkoop is in vergelijk met Motul 300V.
Tja, 9,00 per liter is inderdaad zeer goedkoop, en dat is in verband met 3 redenen:
1: Er zit geen marge op van 60%
2: Ardeca wil vast voet aan de grond krijgen in NL, adverteren is duur, dit kost minder.
3: Zeer korte lijnen, geen tussenhandel ( groothandel etc die allemaal er wat op moeten verdienen.

We kopen heel groot in, dus maximale korting, vergeet niet dat alles per pallet wordt aangeleverd, en niet per doosje, we besparen op alle extra overhead om de prijzen laag te houden.

En dat doen we met alles.... dus dat vertaalt zich in een lagere prijs.
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Homepage: lachvandedag.nl
Berichten: 1615
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 10.01.2016 - 15:52  ·  #14
Dank je voor de aanbieding.. ik heb ook meegedaan met de aanbieding.
Hoewel 15 liter wel wat aan de ruige kant is voor mijn beperkte kilometrage met mijn benzinekarretje.. :-)

Als iemand 5 liter wil overnemen, dan lijkt me dat prima. Uiteraard hoef ik geen winst, gewoon 1/3 van de prijs incl de verzendkosten. Zo niet, dan gebruik ik deze olie volgend jaar ook wel.
DJ
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Eenmalige introductieaanbieding 5W30 volsyntheet C3

 · 
Posted: 10.01.2016 - 18:00  ·  #15
Je kunt het bewaren tot januari 2021.
Een ieder zal dat toch wel opmaken in de 5 jaar vanaf nu?

Dus, grijp je kans..
 
Selected quotes for multi-quoting:   0