Elektrische stoelen LHD en RDH uitwisselbaar?

 
 
 
 
 
wimg
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 573
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Elektrische stoelen LHD en RDH uitwisselbaar?

 · 
Posted: 04.11.2023 - 13:11  ·  #1
Weet iemand of elektrische stoelen uit een voertuig waar het stuur rechts zit geplaatst kunnen worden in en voertuig dat links wordt gestuurd?

En als de rechterstoel nu elektrisch is kan er een elektrische stoel worden geplaatst en doet deze het dan ook? Gaat om een Summum uitvoering, dus het was beschikbaar als een optie.
V70R^2
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leerdam
Leeftijd: 36
Berichten: 2034
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: Elektrische stoelen LHD en RDH uitwisselbaar?

 · 
Posted: 05.11.2023 - 02:20  ·  #2
Hey probleem bij mij was toen ik dat deed dat de geheugenstand niet bij mijn passagiersstoel zit en wel op de UK donorauto, dus daar moest ik het nodige knippen en solderen en veranderen..

En bij mijn bestuurdersstoel was het precies andersom, dus ook daar wat soldeer en veranderwerk.
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1529
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: Elektrische stoelen LHD en RDH uitwisselbaar?

 · 
Posted: 05.11.2023 - 04:11  ·  #3
Quote door V70R^2

Hey probleem bij mij was toen ik dat deed dat de geheugenstand niet bij mijn passagiersstoel zit en wel op de UK donorauto, dus daar moest ik het nodige knippen en solderen en veranderen..

En bij mijn bestuurdersstoel was het precies andersom, dus ook daar wat soldeer en veranderwerk.



Maar buiten dat geheugen probleempje werkte de Electrische verstelling wel keurig
?
Maartjinski
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 43
Berichten: 295
Geregistreerd: 08 / 2022
Subject:

Re: Elektrische stoelen LHD en RDH uitwisselbaar?

 · 
Posted: 05.11.2023 - 10:20  ·  #4
Misschien kun je het schuim en het leer omzetten op je eigen stoelen.
Ik weet alleen niet hoe het zit kwa airbags en airbagnaden in de bekleding. Volgens mij wordt er nl speciaal garen gebruikt rondom airbags dat makkelijk loskomt op moment dat de airbag activeert.
wimg
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 573
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Elektrische stoelen LHD en RDH uitwisselbaar?

 · 
Posted: 05.11.2023 - 11:33  ·  #5
Helder, en ik had er nog niet aan gedacht dat er een geheugenfunctie zit verbonden aan enkel de bestuurdersstoel. We gaan eens even zoeken naar 2 goede grijze stoelen.

Dank voor de reacties!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0