Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 
 
 
 
 
rifwachter
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Epse
Leeftijd: 53
Berichten: 450
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 13:13  ·  #1
Wij hadden laatst een demo van volvo Nederland, ik heb me er goed mee vermaakt.

Dat geluid bij volgas,en vast houden is geweldig.......heerlijk :police:


314 pk verveeld niet snel :D












sysophon
 
Avatar
 
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 13:20  ·  #2
Kijk, dat zijn de betere speeltjes!
Tijnieboy
 
Avatar
 
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 18:45  ·  #3
wauw, hele mooie wagen!! vooral dat interieur :o
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39689
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 22:02  ·  #4
Vette bak !
Kun je je vast wel even mee vermaken.
ijsbeer
 
Avatar
 
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 22:05  ·  #5
Quote door Tijnieboy

wauw, hele mooie wagen!! vooral dat interieur :o


Mee eens!
Ik vind dat Volvo vooruit is gegaan met de lijnen en design.
rifwachter
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Epse
Leeftijd: 53
Berichten: 450
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 22:18  ·  #6
Dit is in mijn ogen het mooiste wat volvo ooit heeft gemaakt, en ooit zal ik er één bezitten.

Ik vind deze dus ook mooier dan de V70 T6 zoals hier boven in dit topic staat, mag dat ?




sysophon
 
Avatar
 
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 22:22  ·  #7
interieur technisch ben ik het met je eens rifwachter.
rifwachter
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Epse
Leeftijd: 53
Berichten: 450
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 22:25  ·  #8
Hier het interieur.

De mooiste volvo ooit gemaakt voor mij, maar gelukkig heeft ieder een andere smaak.


Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39689
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 31.07.2011 - 22:31  ·  #9
Quote

en ooit zal ik er één bezitten.


Bezit is het einde van de begeerte....
Dan maar geen begeerte meer. :lol:
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 16.08.2011 - 01:23  ·  #10
Quote door rifwachter

Dit is in mijn ogen het mooiste wat volvo ooit heeft gemaakt, en ooit zal ik er één bezitten.

Ik vind deze dus ook mooier dan de V70 T6 zoals hier boven in dit topic staat, mag dat ?







Ben het, tot op heden want je weet nooit waar ze nog mee komen... :lol: , helemaal met je eens. Ook de goede kleuren, lekker dat knallende groen (is het groen?) met het tabasco interieur...
Maar al lagen de centen op de plank, hij zal er bij mij wel nooit komen, want Volvo wil er geen trekhaak voor leveren of raadt het iig ten zeerste af (vreemd eigenlijk gezien het vermogen en de 4WD) en dan moet de sleurhut thuisblijven en dat gaan moeders de vrouw en het kroost nooit pruimen slechts voor vader's genot. Dus een T5 met de R-looks zal voor mij het hoogst haalbare zijn ben ik bang. Maar voorlopig doe ik het nog wel even met m'n 2.4t met R-voorbumper en looks. Heb ik i.i.g. het uiterlijk...
Philken
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leeuwergem
Leeftijd: 54
Berichten: 711
Geregistreerd: 12 / 2010
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 16.08.2011 - 13:19  ·  #11
Quote door V70 2.4T

Quote door rifwachter

Dit is in mijn ogen het mooiste wat volvo ooit heeft gemaakt, en ooit zal ik er één bezitten.

Ik vind deze dus ook mooier dan de V70 T6 zoals hier boven in dit topic staat, mag dat ?







Ben het, tot op heden want je weet nooit waar ze nog mee komen... :lol: , helemaal met je eens. Ook de goede kleuren, lekker dat knallende groen (is het groen?) met het tabasco interieur...
Maar al lagen de centen op de plank, hij zal er bij mij wel nooit komen, want Volvo wil er geen trekhaak voor leveren of raadt het iig ten zeerste af (vreemd eigenlijk gezien het vermogen en de 4WD) en dan moet de sleurhut thuisblijven en dat gaan moeders de vrouw en het kroost nooit pruimen slechts voor vader's genot. Dus een T5 met de R-looks zal voor mij het hoogst haalbare zijn ben ik bang. Maar voorlopig doe ik het nog wel even met m'n 2.4t met R-voorbumper en looks. Heb ik i.i.g. het uiterlijk...

dat van die trekhaak is dikke zever, mijn R is oorspronkelijk geleverd in NL(ik heb de originele factuur) en er is door de Nederlandse dealer een trekhaak opgezet, navraag bij de Belgische invoerder ivm niet toegelaten(nadat ik dit hier of op't ander Nederlands forum gelezen heb) leverde geen enkel argument op waarom het niet mag, het is gewoon toegelaten
ik trek er soms mijn trailer met Kermitt mee(samen een kleine 1700kg)
enige reden dat ik meestal de firmaslet gebruik om te trekken is omdat ik belast wordt voor privégebruik en dan liever 'gratis' rij(je mag toch niet sneller dan 90)
Bert69
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veenendaal
Leeftijd: 54
Berichten: 717
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 17.08.2011 - 00:21  ·  #12
Quote door rifwachter

Dit is in mijn ogen het mooiste wat volvo ooit heeft gemaakt, en ooit zal ik er één bezitten.

Ik vind deze dus ook mooier dan de V70 T6 zoals hier boven in dit topic staat, mag dat ?







Ja, dat mag, persoonlijk vind ik het model tot 2007 mooier dan de opvolger, interieur weet ik niet zo snel maar wel het exterieur. Maar dat is persoonlijk en het hoeft wat mij betreft geen eens een R te zijn een T5 uit 2007 is ook prima 8-)
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 17.08.2011 - 02:18  ·  #13
Quote door Philken

dat van die trekhaak is dikke zever, mijn R is oorspronkelijk geleverd in NL(ik heb de originele factuur) en er is door de Nederlandse dealer een trekhaak opgezet, navraag bij de Belgische invoerder ivm niet toegelaten(nadat ik dit hier of op't ander Nederlands forum gelezen heb) leverde geen enkel argument op waarom het niet mag, het is gewoon toegelaten


:happy: Dat zijn dan betere berichten als die ik van een kennis vernam met zijn R. Maak ik toch nog een kans om ooit zo'n vette kar te bezitten!
Silver_R
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 58
Berichten: 186
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 17.08.2011 - 10:59  ·  #14
Quote door Bigdog

Quote

en ooit zal ik er één bezitten.


Bezit is het einde van de begeerte....
Dan maar geen begeerte meer. :lol:


Ook al heb je er een. De begeerte blijft nog steeds. Elke dag is het een feest om erin te rijden. Zoek vaak een excuus om even een blokje om te gaan.

Wat betreft de trekhaak, heb ivm hiermee de technische afdeling gebeld van Volvo NL.
Trekhaak kan maar wordt niet geadviseerd omdat het FourC systeem nadelig belast kan worden. Dit zijn niet mijn woorden hoor.

en zo'n T6, zal zeker ooit voor mij een opvolger worden. En dan in het rood of wit. Vet..
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Erg lekker zo'n nieuwe V70 T6

 · 
Posted: 17.08.2011 - 11:05  ·  #15
...
 
Selected quotes for multi-quoting:   0