Ervaring met inbouw 2Din systemen in S60

 
 
 
 
 
naturalbb
 
Avatar
 
Subject:

Re: Ervaring met inbouw 2Din systemen in S60

 · 
Posted: 12.11.2011 - 20:31  ·  #16
na wat googlen heb ik op Volvotech.eu ook een complete set gevonden. zie

VolvoTech

heeft iemand ervaring hiermee? Is het een aanrader om te kopen? voordeel van deze is dat mijn ingebouwde telefoon ook kan blijven zitten.

Ik heb op mijn stuurwiel nu knoppen zitten voor de radio: next. prev, en volume. Blijven deze standaard werken of heb ik daar dan die kabel voor nodig die je onderin kan selecteren. Ik heb geen parkeersensoren btw.

Hoe zit het met bestellen? gebeurd dat snel en leveren ze ook in Nederlands.
Zit er namelijk serieus over te denken om deze aan te schaffen.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Ervaring met inbouw 2Din systemen in S60

 · 
Posted: 12.11.2011 - 20:39  ·  #17
Die kabel heb je wel nodig. Ik weet dat dit een verbeterde versie is en VolvoTech is wel gerenomeerd en staan hier achter. Is een mooi systeem met alle opties!
naturalbb
 
Avatar
 
Subject:

Re: Ervaring met inbouw 2Din systemen in S60

 · 
Posted: 12.11.2011 - 20:47  ·  #18
zo jij bent snel :)
enige nadelen zijn, je kan hem niet meenemen naar een andere auto en dat het geen afneembaar scherm is dus wel stuk gevoeliger voor inbraak. Nu weet ik dat je van die fake overzet radio's hebt, zoals deze fake

totaalprijs komt dan op 680 euro uit. Denk dat je met een andere speler van bijvoorbeeld navaudio.nl niet beter kan zitten, aangezien je dan ook weer een los frame moet bestellen en als ik eerlijk ben vind ik het met zo'n los frame aan de linkerkant zo saai en kaal (de plek waar nu mijn telefoon zit).
Alleem wat me nu wel te binnen schiet, is de vaste telefoon nog wel goed te gebruiken, nu gaat mijn radio vanzelf op mute als ik gebeld wordt, straks zit er natuurlijk ook bluetooth in welke waarschijnlijk zorgt voor mute, dat zal conflict geven denk ik met het vaste toestel...
Als het erin zit moet het gewoon werken vind ik :) wat evt ook geen probleem is, dat de bluetooth mijn radio mute en ik het vaste toestel zelf het geluid van de radio even moet uitdrukken. dat zou gewoon moeten werken toch...
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Ervaring met inbouw 2Din systemen in S60

 · 
Posted: 13.11.2011 - 09:50  ·  #19
Je hebt een HU803 en een originele telefoon.
Persoonlijk moet ik zeggen dat hier niets mis mee is.
Dit zou dus ook nog een fraaie optie kunnen zijn.
Het voordeel hiervan is dat je niet elke keer naar beneden hoeft te kijken.
Bovendien is deze ogelijk niet van een RTI te onderscheiden.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0