Ervaringen tuning V70T4

 
 
 
 
 
V70T4
 
Avatar
 
Subject:

Ervaringen tuning V70T4

 · 
Posted: 10.08.2012 - 13:16  ·  #1
hi!

Ben sinds kleine 2 maanden eigenaar van mijn eerste Volvo, een V70T4. Eerste ervaringen met de auto zijn absoluut positief, maar ben wel aan het oriënteren op de mogelijkheden rondom tuning, doel voor mij is met name om de trekkracht te laten vergroten (voorheen BMW diesel gereden).

Zag dat Rica de mogelijkheid biedt maar ook andere partijen als ziptuning. Wie heeft er ervaringen mbt tuning icm dit blok / Volvo tuning, welke partijen zouden hiervoor interessant kunnen zijn?

Dank voor de suggesties!
Stijn
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nuenen
Leeftijd: 54
Homepage: steinkeuken.nl
Berichten: 1352
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Ervaringen tuning V70T4

 · 
Posted: 11.08.2012 - 10:20  ·  #2
index.php?f=11

Zoals je ziet een enorme hoeveelheid kennis, er staat vast wel een passend stukje tekst tussen voor je.
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Ervaringen tuning V70T4

 · 
Posted: 11.08.2012 - 17:01  ·  #3
Quote door V70T4

hi!
Ben sinds kleine 2 maanden eigenaar van mijn eerste Volvo, een V70T4. Eerste ervaringen met de auto zijn absoluut positief, maar ben wel aan het oriënteren op de mogelijkheden rondom tuning, doel voor mij is met name om de trekkracht te laten vergroten (voorheen BMW diesel gereden).
Zag dat Rica de mogelijkheid biedt maar ook andere partijen als ziptuning. Wie heeft er ervaringen mbt tuning icm dit blok / Volvo tuning, welke partijen zouden hiervoor interessant kunnen zijn?
Dank voor de suggesties!

... prachtig, het 6e nieuwe lid deze week dat "inbreekt" via de vragendeur zonder enige vorm van voorstelling, profielfoto, locatie, geb.datum, onderschrift (auto specs), en fotootjes van de car :alien: :bandit: :ninja: :sleep: :police:

Inhoudelijk:
- Rica vind ik veel te duur.
- Met ATM-chiptuning in Eemnes heb ik goede ervaring m.b.t. prijs en tuning op maat.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0