exterior trim

 
 
 
 
 
V-driver
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 763
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 13:21  ·  #1
Ik vind het een beetje vervelend dat de accesoiregids van Volvo-cars.nl vrij weinig prijzen geeft. Ik heb geen zin om telkens te moeten bellen voor iets en dat het dan te duur is in mijn beleving en ik dus weer eens niets koop. Ik ben namelijk iemand van 1001 ideeen, waarvan er 800 niet door gaan omdat ik van de prijs schrik, 200 niet door gaan omdat het teveel moeite kosten en uiteindelijk 1 ding wel doorgaat. Daar wil ik geen aanbieders mee vermoeien.

Nu ben ik weer eens benieuwd wat bv die sierrandjes rond de mistlampen kosten en welke mooier zouden staan op de zwarte V70 2009. De Volvo Oceanrace subtiele randjes boven de mistlampen of de R design zijdematgrijze omlijstingen.

Zelf denk ik dat de Oceanrace chromen randjes mooier/subtieler staan. Maar dan, wat kosten die krengen? En zijn er aanbieders die ze tweedehands aanbieden?

Ik vind in ieder geval op MP etc. weinig voor het laatste type V70.
Jan480
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 830
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 13:26  ·  #2
je kunt op volvocars.nl wel de prijslijst van jouw bouwjaar vinden, daar staan vaak wel (af fabriek) prijzen in. dan heb je een idee van de kosten.

ook zou ik als ik jouw was eens via ebay gaan zoeken naar die delen, vaak goedkoper dan de dealer...

succes!

P.S. R design vind ik mooier... maar neem dan ook de middelste erbij (van de latere bouwjaren)
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 13:31  ·  #3
jeroenbunte
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Ede
Leeftijd: 54
Berichten: 386
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 13:36  ·  #4
Quote door V-driver

Ik vind het een beetje vervelend dat de accesoiregids van Volvo-cars.nl vrij weinig prijzen geeft. Ik heb geen zin om telkens te moeten bellen voor iets en dat het dan te duur is in mijn beleving en ik dus weer eens niets koop. Ik ben namelijk iemand van 1001 ideeen, waarvan er 800 niet door gaan omdat ik van de prijs schrik, 200 niet door gaan omdat het teveel moeite kosten en uiteindelijk 1 ding wel doorgaat. Daar wil ik geen aanbieders mee vermoeien.

Nu ben ik weer eens benieuwd wat bv die sierrandjes rond de mistlampen kosten en welke mooier zouden staan op de zwarte V70 2009. De Volvo Oceanrace subtiele randjes boven de mistlampen of de R design zijdematgrijze omlijstingen.

Zelf denk ik dat de Oceanrace chromen randjes mooier/subtieler staan. Maar dan, wat kosten die krengen? En zijn er aanbieders die ze tweedehands aanbieden?

Ik vind in ieder geval op MP etc. weinig voor het laatste type V70.



Haha grappig, zooooooo herkenbaar. Ik denk wel eens, als ze nou gewoon prijzen erbij hadden staan verkochten ze aan mij waarschijnlijk veel meer. Want dan zie je ook dingen die goedkoper zijn dan je dacht en denk je, nou dan nemen we dat wel……

Op een gegeven moment vind je het vervelend om weer iets te moeten vragen wat het kost. Wat wel een optie is is de onderdeel nummers op internet opzoeken en dan kom je vaak op amerikaanse sites uit waar wel overal prijzen bij staan en dan heb je ook een beetje een idee wat het ongeveer kost
jeroenbunte
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Ede
Leeftijd: 54
Berichten: 386
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 13:40  ·  #5
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 13:43  ·  #6
Hmmtja, dan wel de $-prijs als €-prijs zien en daar nog wat bij optellen, de USA-prijzen liggen meestal een stuk lager.
Zie verder het probleem niet zo eigenlijk, paar minuutjes zoeken op internet geeft je meer info dan je nodig hebt en bij die zeldzame gevallen dat je het echt niet kunt vinden, kan je alsnog bellen.
Arthur30
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Den Haag
Leeftijd: 41
Berichten: 332
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Re: exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 13:49  ·  #7
Misschien moeten we een keer een week lang met zn alle de volvo dealers gek bellen voor prijsopgaves. Wie weet komen ze dan vanzelf op het geweldige idee om de prijzen erbij te vermelden. ;-)
V-driver
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 763
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: exterior trim

 · 
Posted: 02.09.2013 - 15:50  ·  #8
Owww, die Vstore is er eentje om te onthouden...

:)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0