Forum aanbieding olie verversen

 
 
 
 
 
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 09:46  ·  #1
TPR powerflush heeft een forum aanbieding olieverversing voor de leden:

Motorolie verversing met Ardeca Pure Sports volsynthetische double ester technologie 5W40
Voor benzine, LPG, en diesel motoren met en zonder DPF, het is namelijk een C3 olie.
Deze olie is zo ongeveer het beste dat je kunt verkrijgen op de particuliere markt, en kan gelijkwaardig worden geacht met Motul 300V, maar die kost 25,- per liter.


wat krijg je?

- complete vulling van bovenstaande olie
- nieuw oliefilter
- vooraf reiniging met Ardeca engine flush ( reinigt het blok, olie kanalen,en
hydraulische klepstoters) , en zorgt er voor dat de nieuwe olie langer goed blijft.
- nieuwe ring om je aftapplug
- reset van de service lampje


De prijs, ( voor alle modellen een eenheidsprijs, de ene wagen gaat 5,5l in , de andere 6,5l ) laten we niet moeilijk doen, de eenheidsprijs houden we op 125,- incl btw , en arbeid voor alle Volvo modellen.


Hier zijn de specs van de olie:
http://www.ardeca-lubricants.b…205W40.pdf

Deze olie kan toegepast worden op alle modellen ( 850 tm huidige modellen zoals diesel met DPF en benzine modellen)
Deze olie heeft een niet te evenaren smeerfilm door de esterische basisolien en zorgt voor een super sterke smeerfilm bij warme en koude motor.
( ester olien tref je normaliter alleen aan in de auto en motorsport waar zeer hoge eisen worden gesteld aan de smering, denk aan F1, Moto GP , karting, Powerboating etc )

het is een long life olie, echter het is aan te raden om niet veel langer dan 15.000 km rond te rijden met motorolie, en al helemaal niet langer dan dat met een diesel al dan niet met DPF.

Hoe goed is deze olie nu? nou neem maar van mij aan dat het een superolie is, mijn V70 T5 op LPG met 300pk had een of meerdere tikkende hydraulische klepstoters, meerdere oliesoorten geprobeerd, ook Motul 300V, niets hielp, en binnen de kortste keren kwam het tikken weer terug..
Met deze olie blijft het tikken tot op heden weg.

Ik heb ook de S80 D5 gevuld met deze olie, de motor loopt rustiger en stiller op deze olie.

Voor de puristen, verversing kan ook worden uitgevoerd ( zonder minderprijs ) met Ardeca volsynthetische 0W30 V A5/B5 olie. deze olie heeft de Volvo specs, ( hoewel de 5W40 Pure Sports beter is )

Aanbieding is geldig t/m 31 dec 2014.
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen 125,-

 · 
Posted: 26.09.2014 - 09:58  ·  #2
Geen gekke aanbieding. Ik dacht dat die 300V vooral voor motorfietsen bedoeld was?
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 10:06  ·  #3
Motul heeft twee 300V product lijnen, 300V voor motorfietsen en 300V voor auto's.
De motorfiets variant is goedkoper dan de auto variant.
Beiden lever ik, alsook de Ardeca motor en auto olielijn.

Beide zijn topmerken met top producten, Ardeca is echter geheel onbekend nog, en daar kan je nu je voordeel mee doen.
De fabrikant wil graag dit merk op de kaart zetten in NL.
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 10:29  ·  #4
Ik heb voor de vorige oliewissel eens geïnformeerd naar die Ardeca maar werd toen doorverwezen naar hun NL-verdeler (Ardeca is van Vroman uit België) V70motors. Vond het prijsverschil toen te groot met Motul, wat ik voor een prima bedrag uit Duitsland kon halen. Op zich jammer want de specs van Ardeca klonken verder prima.
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 11:06  ·  #5
dat zal geen 300V geweest zijn..
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 11:24  ·  #6
Klopt, 8100xcess
grrroovedude
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Leeftijd: 53
Berichten: 2746
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 11:44  ·  #7
Mooie aanbieding! Als ik niet net 20 liter Meguin 5W40 en Liqui Moly pro line engine flush in de garage had gestald zou ik t zeker doen. Maar ja, dat heb ik wel. Dus doe ik t niet. Sowieso leuk om ff bij jou langs te komen.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 12:03  ·  #8
Raymond heeft deze olie er bij mijn T5 ingedaan eergisteren. Ooit eens in een gesprek met hem geopperd dat mijn blok wat olie verbruikte met de 0W30 erin. Op Raymond's advies toen overgegaan op de 5W30 (Motul - de dure). Daarna nog steeds een heel klein beetje olieverbruik, maar aanzienlijk minder dan voorheen...(Bovendien MOET een blok een beetje olie gebruiken!). Nu dus 5W40 met net zulke goede specs als ik de expert mag geloven.

Edit: ik zie zojuist dat ik er onder de kap ook een extra sticker bij heb gekregen ;)
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 13:12  ·  #9
Quote door PvL

Raymond heeft deze olie er bij mijn T5 ingedaan eergisteren. Ooit eens in een gesprek met hem geopperd dat mijn blok wat olie verbruikte met de 0W30 erin. Op Raymond's advies toen overgegaan op de 5W30 (Motul - de dure). Daarna nog steeds een heel klein beetje olieverbruik, maar aanzienlijk minder dan voorheen...(Bovendien MOET een blok een beetje olie gebruiken!). Nu dus 5W40 met net zulke goede specs als ik de expert mag geloven.

Edit: ik zie zojuist dat ik er onder de kap ook een extra sticker bij heb gekregen ;)



hij zat al helemaal onder geplakt, dus kon deze er ook nog wel bij :D
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 26.09.2014 - 21:18  ·  #10
Interessante aanbieding.
Buiten de motorolie ook een reiniging.
Eigenlijk zou er ook nog een air intake als optie bij moeten, dan heb je alles weer schoon.
Denk dat het effect groter is dan de meesten vermoeden.
reinberto
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Deventer
Leeftijd: 28
Berichten: 166
Geregistreerd: 05 / 2012
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 30.09.2014 - 18:30  ·  #11
Zeker een interessante aanbieding, ik heb begrepen dat mijn pa er morgen gebruik van gaat maken. Ik ben benieuwd, ik hoop dat het resultaat goed is :)
TPR Powerflush
Forumsponsor
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1213
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 01.10.2014 - 22:04  ·  #12
Quote door R-W

Klopt, 8100xcess


Deze double ester Ardeca is alleen vergelijkbaar met de 300V van Motul, echter de laatste kost 50,- per 2 liter blik, dus 25,- per liter.
Dan zou je voor een vulling van ( zeg maar ) een D5 iets van 175,- euro kwijt zijn aan alleen de olie.

Dat is gewoon bizar, deze Ardeca variant is het pareltje van de productlijn en doet niet onder voor de 300V.

De 8100 serie van Motul is ook zeer goed, maar niet vergelijkbaar met deze Ardeca, deze Ardeca heeft de double ester technology...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
XC-MEN
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Barcelona
Leeftijd: 60
Homepage: offshoretronic.com
Berichten: 51
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 02.10.2014 - 16:49  ·  #13
R-W
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zuid NL
Leeftijd: 45
Berichten: 1532
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 02.10.2014 - 16:52  ·  #14
Quote door TPR Powerflush

Quote door R-W

Klopt, 8100xcess


Deze double ester Ardeca is alleen vergelijkbaar met de 300V van Motul, echter de laatste kost 50,- per 2 liter blik, dus 25,- per liter.
Dan zou je voor een vulling van ( zeg maar ) een D5 iets van 175,- euro kwijt zijn aan alleen de olie.

Dat is gewoon bizar, deze Ardeca variant is het pareltje van de productlijn en doet niet onder voor de 300V.

De 8100 serie van Motul is ook zeer goed, maar niet vergelijkbaar met deze Ardeca, deze Ardeca heeft de double ester technology...


Voor de volgende keer dan ;)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Forum aanbieding olie verversen

 · 
Posted: 02.10.2014 - 18:58  ·  #15
Quote door XC-MEN

Moet er in de meeste nieuwe motoren (Volvo) niet een Oil met ACEA A5-B5 ?
De aanbieding is een Oil met de specs ACEA A3/B4,C3.


Even wat leesvoer....

Ook interessant.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0