Frame voor handremhoes V70n

Onderdeelnummer 39882518

 
 
 
 
 
tulp
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 51
Berichten: 9
Geregistreerd: 02 / 2011
Subject:

Frame voor handremhoes V70n

 · 
Posted: 31.08.2023 - 19:06  ·  #1
Hi allen,

Het plastic frame waarmee de handremhoes van mijn prachtige V70 2.5 T Summum van september 2004 (MY 2005) vast zit, is op meerdere plekken gebroken. Het gevolg is een gapend gat in de middencinsole, waar ik elke dag tegenaan kijk en me in toenemende mate aan erger.

Ik ben daarom gaan zoeken naar een vervanger. De hoezen zelf zijn er te over, maar het plastic frame is niet te vinden. Zelfs Volvo zelf levert het niet meer, althans momenteel niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet op de juiste plaatsen zoek.

Zijn er mensen hier die misschien zo’n onderdeel voor mij ter overname hebben, of die weten waar ik zo’n frame kan krijgen? Ik heb een los hoesje maar als een frame niet los verkrijgbaar is, vind ik dat niet zo’n probleem. Interieurkleur is Charcoal.

Ben benieuwd!

Hartelijke groet,

Harm Jan
S80 Kinetic
 
Avatar
 
Subject:

Re: Frame voor handremhoes V70n

 · 
Posted: 31.08.2023 - 19:41  ·  #2
Heb je een onderdeelnummer?
Ik raad je aan eens langs te gaan bij Rima in Druten. V70's uit de P2 generatie te over daar. Dit onderdeel moet daar te vinden zijn in één van de honderden exemplaren die ze daar hebben staan.
Als ze het daar niet meer hebben vind je het nergens meer.
tulp
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 51
Berichten: 9
Geregistreerd: 02 / 2011
Subject:

Re: Frame voor handremhoes V70n

 · 
Posted: 28.09.2023 - 15:00  ·  #3
Quote door S80 Kinetic

Heb je een onderdeelnummer?
Ik raad je aan eens langs te gaan bij Rima in Druten. V70's uit de P2 generatie te over daar. Dit onderdeel moet daar te vinden zijn in één van de honderden exemplaren die ze daar hebben staan.
Als ze het daar niet meer hebben vind je het nergens meer.


Het onderdeelnummer is 39882518. Ik ben inderdaad bij Rima in Druten geweest; telefonisch gaven ze aan dat ze dat onderdeel niet hadden. Zelfde verhaal bij Elfrink. Meestal blijkt het frame gebroken :-(
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4105
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: Frame voor handremhoes V70n

 · 
Posted: 28.09.2023 - 15:16  ·  #4
Er zijn tegenwoordig heel goede soorten plastic lijm beschikbaar, die het gelijmde stuk zowat sterker maken dan het origineel volgens mij. Kan duur zijn maar wellicht is een goede (evt 2-componenten)lijm toch een verstandige investering. Als het een schone breuk is moet dat toch vrijwel onzichtbaar in elkaar te lijmen zijn? En als ik me niet vergis zit dat frame bij de P2 toch onder de hoes? Dan maakt het op zich helemaal niet uit of het er netjes uit zit, zolang het maar stevig is... toch?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0