Ik had er witte ledjes in, daar ging er 1 van stuk en nu maar vervangen door oranje W5W gloeilampjes omdat ik die nog had liggen, en dat geeft zowel een sterker als donkerdere tint oranje sidemarker, wat ik persoonlijk mooier vindt. Dus ik ben blij / ik raad oranje w5w gloeilampjes aan (€1,95 bij de chinees / action oid).
Wel oppassen met het lipje wat het lamphoudertje blokkeert (wat je omhoog drukt om het fittinkje er achterwaarts uit te halen), dat is heel fragiel... bij mij brak er eentje af. Zit alsnog wel goed maar is toch een beetje jammer.
Ik denk niet dat je zomaar sterkere lampjes gaat vinden met de juiste vorm. Indien gloeilampjes zullen sterkere lampjes (hoger wattage) ook heter worden, wat misschien een risico vormt. Sterkere leds die niet zo heet worden moet wel mogelijk zijn. Als je van AliExpress oid koopt zijn er legio verschillende ontwerpen te vinden. Even goed zoeken en je kan er wel een vinden met ofwel heel veel kleine ledjes, of een hogere lumen waarde (als is ook maar de vraag of je daarop kan vertrouwen).