gasklephuis, maar welke?

 
 
 
 
 
Ruspek
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 433
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

gasklephuis, maar welke?

 · 
Posted: Vandaag om 12:24  ·  #1
hoi allemaal,

V70 2.5T awd 2006 (mj2007 volgens VIDA)

etm signaal te hoog, motor loopt niet mooi, motorlampje op dashboard brandt.

volgens vida zou er nr. 30711554 op moeten zitten.
maar op de auto zelf zit de 30711553.

Ooit al eens vervangen?? geen idee

ALs ik op Boschnummer zoek dan kom ik ook verschillend uit.
degene die er nu opzit heeft nr. 280 750 103
Volgens o.a. Winparts is dat het model t/m bj 2002.

Dusssss..... welke moet ik nu hebben?
auto liep altijd wel gewoon maar had wel het idee dat er vermogen miste. maar dat weet ik natuurlijk niet want niet eerder een volvo 2.5T gehad.
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veendam
Leeftijd: 40
Berichten: 3878
Geregistreerd: 09 / 2009
Subject:

Re: gasklephuis, maar welke?

 · 
Posted: Vandaag om 15:06  ·  #2
Heb hier nog eentje liggen, originele uit een 2003 V70 2.5t. Volvo 30711554
Toen een Bosch in gezet (werkte direct zonder software) maar probleem was niet opgelost, was iets met de bobines/bougies.
Ik zou zeggen probeer even of dat het probleem op lost voordat je een dure nieuwe koopt, maar ik weet niet waar je woont en bij een turbomotor is het geen hele toegangkelijke klus.
Ruspek
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 433
Geregistreerd: 02 / 2017
Subject:

Re: gasklephuis, maar welke?

 · 
Posted: Vandaag om 16:41  ·  #3
dat het best een klus is had ik al gezien, je kan er ook zo lekker bij allemaal.
moet best veel los had ik gezien.

Woon zelf in Koekange (bij Meppel)
heb je origineel Volvo, dat is toch ook gewoon Bosch?

Heb nu een "harde" reset gedaan door accu eraf te halen, 15min wachten en dan er weer op. minuutje wachten en starten.
Lampje is in ieder geval uit. Heb nog niet Vida er weer aan gehad.
werd me toch iets te heet in de brandende zon vandaag.
Selected quotes for multi-quoting:   0