geen bas in voordeuren hu 803

 
 
 
 
 
bramvandenhurk
 
Avatar
 
Subject:

geen bas in voordeuren hu 803

 · 
Posted: 19.06.2011 - 13:10  ·  #1
Hallo,

Weet iemand of het normaal is dat bij een hu803 alleen lage tonen uit de achterdeuren komen? Als ik de fader naar voren draai krijg ik alleen midden en hoge tonen, instellen via het verborgen menu lost hier niks aan op. Ik weet wel dat deze radio een keer is vervangen door de vorige eigenaar. Zou deze verkeerd aangesloten kunnen zitten? zo ja, hoe krijg ik de radio eruit?
rifwachter
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Epse
Leeftijd: 53
Berichten: 450
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: geen bas in voordeuren hu 803

 · 
Posted: 19.06.2011 - 15:03  ·  #2
Je kunt bij het wisselen van de radio de stekkers niet omwisselen.

Als het goed is gaat er een wat dunnere kabel van je radio naar je versterker onder de rechter voor stoel.

Van hier gaat een wat dikkere kabel terug naar achter de radio, daar moet je de contra stekker vinden waar alle aansluitingen naar de diverse speakers op zitten.
bramvandenhurk
 
Avatar
 
Subject:

Re: geen bas in voordeuren hu 803

 · 
Posted: 19.06.2011 - 18:13  ·  #3
ik ben er achter... om onverklaarbare rede zijn bijde voorspeakers vastgelopen. de spoel kan zich niet meer in de magneet bewegen (zowel liks als rechts) als ik een testspeakertje aansluit doet deze het prima. dat wordt dus opzoek naar een nieuwe set voorspeakers. Ik weet niet of het de moeite is de orginele te plaatsen, ik ga eens kijken of er een leuk alternatief is te vinden... iemand tips?
rifwachter
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Epse
Leeftijd: 53
Berichten: 450
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: geen bas in voordeuren hu 803

 · 
Posted: 19.06.2011 - 18:43  ·  #4
Probeer Boy Geenacker morgen even, vast dat je vindt wat je zoekt.

www.geenacker.nl
 
Selected quotes for multi-quoting:   0