Gele clip strip voorruit foetsie

Achter zijscherm gevallen

Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Gele clip strip voorruit foetsie

· 
Posted: 28.10.2017 - 22:20  ·  #1
Vanavond zou ik even de rubber hoekjes onder de voorruit vervangen, toen ik zag dat de zijstrip langs de voorruit (die van het zijscherm naar de dakrail loopt) een stukje loszat, die aan de passagierszijde. Dus ik uitgevogeld hoe dat ding vastzit, bij mij met een witte clip bovenaan die vastzit aan de carrosserie, en daaronder drie gele clips die losgeschoven kunnen worden. Die zet je weer vast op een soort nokjes op de carrosserie.
Helaas is de onderste clip naar beneden gegleden door het gootje en in het afwateringsgat gevallen, achter het voorscherm. Ik hoorde m - heel frustrerend - een heel end naar beneden stuiteren.
Wat is wijsheid? Nieuwe bestellen of is er een duidelijke plek waar dat ding terechtgekomen kan zijn? Zwarte scherm in de wielkast loshalen? Hele zijscherm eraf? (dat zie ik niet zo zitten ivm uitlijning van naden enzo). Ik kan wel een nieuwe halen maar als de oude clip ergens ligt te rammelen word ik ook niet goed.
Ik heb al langs de deur achter het zijscherm gevoeld en onderlangs, maar daar vond ik m zo direct niet.
Bedankt maar weer!
OttoV
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 38
Subject:

Re: Gele clip strip voorruit foetsie

· 
Posted: 28.10.2017 - 23:06  ·  #2
Nieuwe halen bij de dealer, kost een paar euro.

Wat je nog wel kunt doen: kijk even achter het spatscherm via de deuropening. Je kunt achter het onderste scharnier in de onderzijde van het spatbord kijken, misschien dat 'ie daar zichtbaar is.

Selected quotes for multi-quoting:   0