Grill middelste speaker in dashboard

 
 
 
 
 
Xavier
 
Avatar
 
Subject:

Grill middelste speaker in dashboard

 · 
Posted: 08.01.2012 - 12:24  ·  #1
Iemand ervaring met het verwijderen van deze grill bij een v70 xc70 of s60?
ik heb geprobeerd met een plastieken spateltje en vervolgens zoals het door Volvo zelf uitgelegd wordt. http://accessories.volvocars.c…8%29,_2006
Maar het komt echt niet los, ben ook bang dat ik de grill of het dashboard ga beschadigen.
graag, indien mogelijk, ook enkele foto's
john
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Rosmalen
Leeftijd: 58
Homepage: carpoint.nl
Berichten: 86
Geregistreerd: 12 / 2008
Subject:

Re: Grill middelste speaker in dashboard

 · 
Posted: 08.01.2012 - 12:30  ·  #2
Xavier,

De afdekkap zit er in geklemd en niet vast met schroeven. Als je 2 palstic spatels hebt en je legt er een doek onder, om beschadiging van je dashboard te voorkomen, moet je de grill los wrikken. Daaronder zitten er torx schroeven.
Je meot wel wat kracht gebruiken om de grill eruit te krijgen, heb helaas geen foto's voor je maar heb het zelf wel gedaan om mijn rti scherm te wisselen! Succes.
Xavier
 
Avatar
 
Subject:

Re: Grill middelste speaker in dashboard

 · 
Posted: 08.01.2012 - 13:17  ·  #3
Quote door john

Xavier,

De afdekkap zit er in geklemd en niet vast met schroeven. Als je 2 palstic spatels hebt en je legt er een doek onder, om beschadiging van je dashboard te voorkomen, moet je de grill los wrikken. Daaronder zitten er torx schroeven.
Je meot wel wat kracht gebruiken om de grill eruit te krijgen, heb helaas geen foto's voor je maar heb het zelf wel gedaan om mijn rti scherm te wisselen! Succes.


Zal het deze avond eens proberen.
thx voor de reactie
 
Selected quotes for multi-quoting:   0