Grom leest de USB niet

 
 
 
 
 
Dimitri-Turbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nieuwveen
Leeftijd: 42
Berichten: 1262
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Grom leest de USB niet

 · 
Posted: 18.09.2013 - 16:41  ·  #1
Ik heb een grom in de auto icm. met de HU850, speelde een tijdje liedjes via de usb aansluiting en dit ging helemaal goed.
Vandaag wilde ik even de usb opschonen van de oude meuk er af. USB weer in de auto gedaan en gehangen aan de aansluiting.. maar nu doet ie het niet meer, lampje knippert niet meer! Heb wat aan de knopjes lopen pielen en ben er via de Grom site achter hoe de mode instelling in te stellen is, fm toets.. cd (dan hoor je welke instelling die staat, Ipod, USB.. kies voor USB maar weet niet waar ik die moet bevestigen!
Ga er vanuit dus dat die staat in USB, alleen gebeurt er niets... geen lampje die knippert op de USB stick :'(

Heb alle liedjes in diverse mappen gedaan en deze met CD01, CD01, CD... genoemd.

Iemand wellicht een idee wat ik fout doe of wat ik nog kan proberen?!
Domaso
 
Avatar
 
Subject:

Re: Grom leest de USB niet

 · 
Posted: 18.09.2013 - 18:34  ·  #2
Mijn Grom weigert ook wel eens. Deed ie in de V70 en ook in de S80. Firmware update wil vaak wel helpen.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Grom leest de USB niet

 · 
Posted: 18.09.2013 - 23:44  ·  #3
Ik denk inderdaad ook aan zoiets! ;) Dit komt vaker voor bij die GROM.

Succes mate!
volvofan1965
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: Grom leest de USB niet

 · 
Posted: 21.09.2013 - 20:56  ·  #4
MODE switching is heel simpel
zet op radio
ga naar CD en druk op track toets naar rechts dan hoor je een stemmetje USB, iPod of AUX zeggen telkens als je op de track toets drukt.
Stop met drukken zodra je de gewenste MODE hoort dan staat de interface in de juiste stand.
Firmware zet 'm standaard in USB stand.
AUX wordt wel een beetje als USB uitgesproken (fonetisch: JOEIX versus JOESBIE) dus even opletten dan je m niet po in aux stand zet.
Werkt allemaal prima.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0