GROM en USB perikelen

 
 
 
 
 
Cimare
 
Avatar
 
Subject:

GROM en USB perikelen

 · 
Posted: 30.01.2014 - 09:30  ·  #1
Afgelopen zaterdag een GROM USB2 ingebouwd i.c.m. de HU-603 en stuurwielbediening (upgrade, want zat er niet in).

Bluetooth en streaming werken
USB werkt op zich ook wel, er is muziek, maar hij geeft toch wat 'probleempjes'.
Wellicht moet ik ermee leren leven, kan natuurlijk ook, maar ik ben benieuwd of jullie dit ook hebben.

Na het starten krijg ik 'MD error' in mijn display. Hierna kan ik switchen naar CD en als die dan
begint verschijnt 'md changer' in mijn display en start de muziek van de USB als ik naar de MD wissel. Hier heb ik mijn 1e probleempje. Hij start altijd op een vaste track middenin 1 cd, ik moet dus handmatig zappen naar het nummer dat het laatst afspeelde.

Er staan 8 a 10 cd's op de stick en ik kan met het wisselen naar en andere 'cd/md' alleen van MD01 naar MD02 wisselen. Ik kan dus niet per cd wisselen. Hij lijkt de tracks van enkele cd's achter elkaar te plaatsen onder MD01. Als ik vervolgens wissel naar MD02 dan start hij niet met afspelen. Hij blijft dan doorgaan met de track die hij afspeelde onder MD01. Aangezien er geen play knop is kan ik de muziek onder MD02 niet afspelen.

Hebben jullie GROM gebruikers dit ook (gehad) ?
volvoandre
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: drenthe
Leeftijd: 49
Berichten: 95
Geregistreerd: 12 / 2011
Subject:

Re: GROM en USB perikelen

 · 
Posted: 30.01.2014 - 10:23  ·  #2
md01 en md02 klopt wel
als je hem naar md02 draait kun je met de pijltjes knoppen voor uit in de mappen
op het beeld zie je dan md02 01 druk op de pijltje knop staat er md02 02
draai nu terug naar md01 en je heb de volgende map van je USB stick

groet andre
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: GROM en USB perikelen

 · 
Posted: 30.01.2014 - 10:38  ·  #3
Zo te lezen heb je de minidisc-changer firmware er op staan. Met de cd-changer firmware heb je dit niet. Dan kan je met de 'disc' knop tussen maximaal 6 mappen switchen, in die mappen kan je wel weer submappen zetten, maar alle mp3's nummert de GROM wel naar elkaar door (je kan dus niet tussen submappen switchen, dat kan met de minidisc-changer firmware weer wel).
Cimare
 
Avatar
 
Subject:

Re: GROM en USB perikelen

 · 
Posted: 31.01.2014 - 08:36  ·  #4
@Andre:

Dus het klopt dat ik met MD02 geen geluid krijg, hij start geen track zeg maar.
MD02 is dus een manier om te navigeren tussen de mappen. Ok duidelijk.

@Tom:

Misschien beter om dan de CD-changer firmware er op te zetten. Maximaal 99 tracks per map zeker?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0