Hallo mede leden,
Ik heb een brandende vraag, na mijn complete audio upgrade is het tijd om mijn Volvo weer iets verder op te leuken. Ik heb momenteel halogeen koplampen in mijn my2007 S60 en ik zou deze graag vervangen voor de originele Xenon koplampen. (Met de wetenschap dat de bochten verlichting niet gaat werken en dat de hoogte verstelling niet via de achteras gaat maar via het wieltje).
Wat moet er allemaal nog meer gebeuren, ik heb al getest (met origineel xenon) alleen springen ze aan en gaan ze meteen weer uit. Krijg ik dit uit de wereld door een gaatje boren in de zekering of weerstanden te monteren ivm het wattage verschil. Of moet er ook nog een update gedaan worden in de computer.
Greets!!
								
																
								
							Ik heb een brandende vraag, na mijn complete audio upgrade is het tijd om mijn Volvo weer iets verder op te leuken. Ik heb momenteel halogeen koplampen in mijn my2007 S60 en ik zou deze graag vervangen voor de originele Xenon koplampen. (Met de wetenschap dat de bochten verlichting niet gaat werken en dat de hoogte verstelling niet via de achteras gaat maar via het wieltje).
Wat moet er allemaal nog meer gebeuren, ik heb al getest (met origineel xenon) alleen springen ze aan en gaan ze meteen weer uit. Krijg ik dit uit de wereld door een gaatje boren in de zekering of weerstanden te monteren ivm het wattage verschil. Of moet er ook nog een update gedaan worden in de computer.
Greets!!
 maar sta voor een raadsel. In eerste instantie starten telkens maar 1 lamp (wel conitinue) en met geen mogelijkheid de 2e. Originele lampen terug gezet en.............. Niks! 
  Kwam ik erachter dat in display melding het contactslot eerst moest uitzetten en weer aan. Met veel ambitie wel de Pilots er in gewurmt......... 2 seconden branden en Poef! Telkens uit. 
 Nu eerst maar een aantal meningen en ervaring tot mij nemen. Ik volg de discussie
																
																
																
																
  :thumb: