Handleiding demontage RTI laser

 
 
 
 
 
jeebee
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gronau (Bij Enschede over de grens)
Leeftijd: 44
Berichten: 133
Geregistreerd: 01 / 2012
Subject:

Re: Handleiding demontage RTI laser

 · 
Posted: 29.02.2012 - 20:37  ·  #16
Quote door hoepel

Quote door jeebee

Zo, het is ook gelukt om een setje niewe dvd's (2011.1) te branden. Perfect zo! :devil:

Nu hebben we 4 navigatiesystemen als we de gsm's en de tomtom meetellen. Beetje overkill denk ik..... als we nu niet aankomen op de bestemming....

Kun je trouwens de RTI zo instellen dat hij niet iedere keer omhoog komt bij het contact maken??


Volgens mij als je het systeem uitzet, komt het daarna niet meer omhoog..


Getest en inderdaad. Dan blijft hij in z'n hutje! :D
Frodo
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 6
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: Handleiding demontage RTI laser

 · 
Posted: 20.02.2013 - 15:09  ·  #17
Ik heb net als iedereen last van het niet lezen syndroom van mijn 2003 systeem, toch heb ik een aantal vragen voor dat ik mijn systeem uit elkaar trek voor niets. Ik wil naar de laatste kaarten toe van 2012.
Kan mijn systeem de laatste kaarten op DL DVD aan of moet ik dan een andere systeem hebben?
Zijn er meer upgrades beschikbaar voor dit systeem zonder gelijk €300+ kwijt te zijn bij Volvotech?
Verbeterd de navigatie aanmerkelijk met de nieuwe kaarten, met rijbaan selectie of blijft het de ouderwetse display die ik nu ook heb?
Kan ik ook bijvoorbeeld de nieuwere navigatiesystemen installeren met HDD die in de nieuwe volvo's geleverd worden?

Grt Frodo
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39731
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Handleiding demontage RTI laser

 · 
Posted: 20.02.2013 - 18:34  ·  #18
Nieuwe kaarten veranderen niets aan de navigatie weergave, dit blijft zoals het was.
Het enige verschil zit hem in een kaart update.
Kijk eens rond op deze site, hier kun je wel iets vinden wat je past.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0