Handsfree Carkit origineel Volvo (s60 - bj'02)

Wie kan me hiermee helpen?

 
 
 
 
 
eephje
 
Avatar
 
Subject:

Handsfree Carkit origineel Volvo (s60 - bj'02)

 · 
Posted: 08.06.2009 - 19:06  ·  #1
Goedendag,

Ik ben sinds dit weekend trotse bezitter van een Volvo S60 uit 2002. Wat een luxe bak is dat als je een oude mazda 323F uit '91 gewend bent. Er zit bijvoorbeeld ook zo'n mooie originele inbouwcarkit van Volvo in. Echter als ik mijn SIM-kaart erin doe en alle handelingen netjes volgens de handleiding uitvoer, krijg ik alleen maar "wachten s.v.p..." in mijn display te zien. Ik ben er net mee naar de dealer geweest en een afspraak voor volgende week gemaakt. Maar het liefst heb ik natuurlijk dat ik vanavond nog kan bellen met dat ding. Heeft iemand misschien een idee van wat ik verkeerd zou kunnen doen. Is het misschien de bedoeling dat ik mijn pincode invoer als de "wachten"-tekst in beeld staat? De dealer denkt dat het aan het toestel ligt, een andere SIM-kaart gaf namelijk hetzelfde resultaat. Ikzelf heb eerder het idee dat ik een simpele handeling oversla, ofzo...

Ben zeer benieuwd naar reacties.

PS: natuurlijk heb ik zelf ook al gesurft naar bijvoorbeeld een goede handleiding voor de carkit, maar ik kan alleen maar installatie-instructies vinden. De handleiding die je bij de auto krijgt is ook mooi uitgebreid, maar bevat geen troubleshooting of zoiets.
erwin v70
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 54
Berichten: 332
Geregistreerd: 03 / 2009
Subject:

Re: Handsfree Carkit origineel Volvo (s60 - bj'02)

 · 
Posted: 08.06.2009 - 21:29  ·  #2
Hallo eephje,

Ik denk ook dat het aan jou toestel ligt .
Als ik mijn sim erin doe vraagt de telef. een code, sim code ingeven en na 3 seconden kun je al bellen of gebeld worden.
LET OP !!!!!!!!! als je een duo sim hebt moet je wel je andere toestel uitzetten voordat je de code van de autotelef. ingeeft.
Succes met de auto.
mso
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 166
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Handsfree Carkit origineel Volvo (s60 - bj'02)

 · 
Posted: 08.06.2009 - 22:24  ·  #3
Je zou een sim kaart van een andere provider kunnen proberen !
Folkert
 
Avatar
 
Subject:

Re: Handsfree Carkit origineel Volvo (s60 - bj'02)

 · 
Posted: 11.06.2009 - 19:38  ·  #4
ik heb vorige week een mooie V70 gekocht (2001, zilver, leer, navigatie, telefoon, ..) maar heb met die telefoon precies hetzelfde probleem. Ben dus wel benieuwd wat de oplossing is ...

Folkert
bormans
 
Avatar
 
Subject:

Volvo V70 in combinatie T-Mobile

 · 
Posted: 17.10.2010 - 21:48  ·  #5
ook ik heb problemen met mijn duo Kaart. Eerst had ik Telfort, maar deze hebben geen duo-kaarten. toen aan het eind van het contract extra overgestapt naar t-mobile. Vaak niet bereikbaar en als extraatje werkt autotelefoon meestal niet
ik heb al vanalles geprobeerd (eigen toestel uit etc) maar krijg het ding niet fatsoenlik aan de gang. Als ik een adres wil opzoeken blijft het systeem hangen met tekst "even geduld svp".
soms kan ik wel iemand bellen, maar zodra ik neerleg en een 2e telefoonnummer intik, blijft hij weer hangen.
Ik zit laatste tijd veel in de auto en wordt hier knettergek van
Weet iemand nog een oplossing hiervoor???
aeos
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosten v.h. Land
Leeftijd: 59
Berichten: 242
Geregistreerd: 09 / 2013
Subject:

Carkit troubles

 · 
Posted: 23.04.2014 - 20:59  ·  #6
Is hier iemand nog mee verder gekomen in die tijd, zie geen andere vragen of oplossingen op dit problem van 2010...... >_<
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Handsfree Carkit origineel Volvo (s60 - bj'02)

 · 
Posted: 23.04.2014 - 21:07  ·  #7
Staat inmiddels al aardig wat over geschreven.
Je hebt een oudere versie sim nodig en dan werkt het.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0