Me so happy!

 
 
 
 
 
joriz
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 45
Berichten: 2057
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Re: Me so happy!

 · 
Posted: 20.01.2023 - 19:16  ·  #16
Soms als ik op onbekend gebied rijdt, moet ik ook wel eens kijken waar ik naartoe moet en zal ongetwijfeld ook wel eens de andere weggebruikers geïrriteerd hebben. Andersom gebeurt het natuurlijk ook. Naarmate ik ouder wordt probeer ik mezelf rustig te houden en niet teveel aan te ergeren. Wetend dat ik zelf ook wel eens degene ben die een ander irriteert.
Maar soms is het erg lastig om je geduld te bewaren.
Ja superbalen van die bekeuring maar je kan het de ander niet kwalijk nemen. Je bent vast zelf ook wel eens ergens aan het zoeken…
Nou weet ik natuurlijk niet wat voor bestuurder er in die bewuste auto zat. Misschien was het inderdaad een hoogbejaarde.
Ik kom ze hier in het dorp ook geregeld tegen. Strompelend uit hun auto.
Ik probeer mn kids maar zoveel mogelijk te leren dat het niet vanzelfsprekend is dat een auto jou ziet.
DDH
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oostenrijk
Leeftijd: 52
Berichten: 1256
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

Re: Me so happy!

 · 
Posted: 20.01.2023 - 19:33  ·  #17
Quote door Noob

Quote door DDH

Quote door Noob


Ben zelf een local Jos🤣 Sok was dat niet, kende hem niet, waarschijnlijk verdwaald dus, 125 jaar oud, gleufhoed op de kale kop, boven op het stuur hangend met twee handen vastgeklampd en een angstige blik in de ogen.
Kortom dat hoort niet meer achter het stuur.
(Begrijp dus ook geen kale ballen van die keuring waar deze mensen nog gewoon doorheen komen!)

Geen correctie meer iig die 43 is na correctie.

Tja waarom zo hard…
Tis nu eenmaal een (zeer) snelle EV en als ik wat geïrriteerd raakt dan wilt de voet wel eens wat harder drukken dan eigenlijk nodig is.
Hoe dan ook ik zie het wel, jammer geld en aantekening op mijn strafblad? Is mijn eerste voor te hard rijden.


U blaast nogal hoog van de toren is mijn mening. De beste man 'aangeven' bij de rdw met camera beelden. Ik hoop dat u op uw leeftijd ook nog lang goedgekeurd wordt om het rijbewijs te behouden. Als u op uw leeftijd nog door zoiets geirriteerd raakt zegt dat eigenlijk al genoeg- Ik geloof niet dat de andere bestuurder 125 jaar jong is.

Eigen schuld, dikke bult. Niet als een kleuter gaan huilen.



Een geluk dan….
Jouw mening (of die van het andere internet tijgertje) zal me een reet roesten!


Ha en dan uw leeftijd van 69 gaan veranderen naar 103! U bent ongeloofwaardig.
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1519
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: Me so happy!

 · 
Posted: 20.01.2023 - 19:48  ·  #18
Maar in ieder geval en dus,


Heeft iemand nog een beetje lol van de sneeuw gehad?

Wie post hier een picje van zijn sneeuwpop 😎
Roberto
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 187
Geregistreerd: 09 / 2013
Subject:

Re: Me so happy!

 · 
Posted: 20.01.2023 - 20:08  ·  #19
[img][/img]

Deze ook goed?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
joriz
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 45
Berichten: 2057
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Re: Me so happy!

 · 
Posted: 20.01.2023 - 20:35  ·  #20
Ik wacht nog op echte sneeuw om de all-seasons eindelijk te kunnen testen. Dan kunnen we daar weer een discussie over beginnen ;-)
sw2983
 
Avatar
 
Subject:

Re: Me so happy!

 · 
Posted: 20.01.2023 - 21:00  ·  #21
Haha typerend. Het opgewonden standje uithangen, daarmee een bekeuring innen, gaan lopen janken op een forum en dan ligt alles uiteraard aan iemand die (zogenaamd?) 50 reed.. Confronteert iemand je hier met de waarheid, is het natuurlijk een 'internet tijgertje' en interesseert het je niks.. Yeah right.. 🙄
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3207
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Me so happy!

 · 
Posted: 20.01.2023 - 21:28  ·  #22
Okay. Slotje erop.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0