Heb ik dat....

 
 
 
 
 
...
 
Avatar
 
Subject:

Heb ik dat....

 · 
Posted: 25.08.2012 - 09:44  ·  #1
Op de terug reis vanuit Frankrijk heeft ons zoontje van 2.5 jaar oud een 2 euro munt in de gleuf van de cd speler gestopt.... heel verstandig om al jong te leren sparen maar daarvoor staat er een sparvarken op z`n kamer...
Heeft iemand een iedee hoe ik deze munt er weer uit kan krijgen? Al met van alles er in geprobeerd m eruit te krijgen, maar ik voel m zelfs niet eens bewegen...

groetjes LeenS60
maurits
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Afferden, Gld
Leeftijd: 66
Berichten: 1035
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 25.08.2012 - 09:56  ·  #2
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 25.08.2012 - 18:38  ·  #3
Quote door maurits

Je hebt het vast al geprobeerd met een pincet en/of met een als haak gebogen ijzerdraad? Anders de radio uitbouwen en hem dan zó ver uit elkaar schroeven, dat je erbij kan.


Klopt en hier kun je zien hoe je erbij kunt.
Succes.
Ruanna
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Arendonk
Leeftijd: 54
Homepage: honda80cc.nl
Berichten: 200
Geregistreerd: 05 / 2012
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 28.08.2012 - 08:56  ·  #4
Of een platte magnetische schroevendraaier proberen ZEER voorzichtig...
Wel leuk dat hij nu al spaart,geen parkeergeld bij de hand,wacht ff.....gooi de cd speler wel op zijn kop....
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 28.08.2012 - 08:59  ·  #5
Quote door Ruanna

Of een platte magnetische schroevendraaier proberen ZEER voorzichtig...
Wel leuk dat hij nu al spaart,geen parkeergeld bij de hand,wacht ff.....gooi de cd speler wel op zijn kop....


volgens mij zijn de euro's niet magnetisch!
Thijssie
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Haarlem, Noord-Holland
Leeftijd: 44
Homepage: sport-advies.nl
Berichten: 65
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 28.08.2012 - 10:12  ·  #6
Hahaha! heel erg herkenbaar. Dat heeft onze dochter vorg jaar ook gedaan.
Radio uitbouwen, front van de radio verwijderen en dan kun je met pincet of ander smal tangetje het muntstuk verwijderen.
Helaas was bij ons de lens van de cd-speler beschadigd en konden we dus een nieuwe radio inbouwen.
succes!
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 28.08.2012 - 10:25  ·  #7
Quote door Thijssie

Hahaha! heel erg herkenbaar. Dat heeft onze dochter vorg jaar ook gedaan.
Radio uitbouwen, front van de radio verwijderen en dan kun je met pincet of ander smal tangetje het muntstuk verwijderen.
Helaas was bij ons de lens van de cd-speler beschadigd en konden we dus een nieuwe radio inbouwen.
succes!


En was dat een duur grapje zon nieuwe radio of heb je een tweedehands op de kop kunnen tikken?
Thijssie
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Haarlem, Noord-Holland
Leeftijd: 44
Homepage: sport-advies.nl
Berichten: 65
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 28.08.2012 - 11:24  ·  #8
Er zat toen een HU-603 radio in, dus ik heb meteen een upgrade gedaan naar een HU-803 .
De radio , versteker en een complete set high performance speakers heb ik bij Boy Geenacker gekocht, volgens mij was ik toentertijd voor de hele set €350,- kwijt incl. rembourskosten.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 28.08.2012 - 11:39  ·  #9
Quote door Thijssie

Er zat toen een HU-603 radio in, dus ik heb meteen een upgrade gedaan naar een HU-803 .
De radio , versteker en een complete set high performance speakers heb ik bij Boy Geenacker gekocht, volgens mij was ik toentertijd voor de hele set €350,- kwijt incl. rembourskosten.


niet vekeerd!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 28.08.2012 - 20:45  ·  #10
Quote door Thijssie

Er zat toen een HU-603 radio in, dus ik heb meteen een upgrade gedaan naar een HU-803 .
De radio , versteker en een complete set high performance speakers heb ik bij Boy Geenacker gekocht, volgens mij was ik toentertijd voor de hele set €350,- kwijt incl. rembourskosten.


Volgens mij heb jij je dochtertje opgestookt, zodat je er verantwoord een 803 in kon zetten. :D
Overigens denk ik niet dat de HU goed reageerd op een magneet. :-/
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 29.08.2012 - 02:48  ·  #11
dat denk ik ook niet! hetzelfde effect waarschijnlijk als een magneet op een oude beeldbuis!
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 24.09.2012 - 19:35  ·  #12
Eindelijk is de S60 bij de garage geweest. Ze hadden m al een keer 2 dagen gehad om ingevreten vogelpoep te herstellen en om de hele auto te poetsen van binnen en buiten.
Nu ook eindelijk de munt eruit...en inderdaad hebben ze de radio eruit moeten schroeven. Wat een genot om weer lekker mn eigen muziek te luisteren...
Heeft iemand een tip welke radio ik moet hebben als ik mn HU 650 wil verbeteren. Ik vind het geluid best goed maar volgens mij kan het beter....
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39718
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 24.09.2012 - 19:55  ·  #13
Quote door leenS60

Eindelijk is de S60 bij de garage geweest. Ze hadden m al een keer 2 dagen gehad om ingevreten vogelpoep te herstellen en om de hele auto te poetsen van binnen en buiten.
Nu ook eindelijk de munt eruit...en inderdaad hebben ze de radio eruit moeten schroeven. Wat een genot om weer lekker mn eigen muziek te luisteren...
Heeft iemand een tip welke radio ik moet hebben als ik mn HU 650 wil verbeteren. Ik vind het geluid best goed maar volgens mij kan het beter....


Kun je hier iets mee ?
Logische opvolger voor je HU650 zou een HU850 met versterker zijn.
Ook zou je kunnen upgraden qua speakers.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 24.09.2012 - 20:01  ·  #14
volgens mij zitten er speakers genoeg in.Overal waar ik kijk zitten speakers.... Ik ben niet zo thuis in deze dingen. Ik wil graag goed geluid horen. Wat zou dat gaan kosten als ik een HU 850 met versterker er in laat zetten. En zal is het het verstandigst zijn als ik dit bij de dealer laat doen?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Heb ik dat....

 · 
Posted: 24.09.2012 - 20:12  ·  #15
sorry, ik zie nu de link pas die je mee stuurde. Ik ga m ff door lezen. bedankt nogmaals
 
Selected quotes for multi-quoting:   0