Helderkoplampen evt. met Xenon

 
 
 
 
 
Bert69
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veenendaal
Leeftijd: 54
Berichten: 717
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 14.05.2012 - 02:07  ·  #1
In mijn vorige auto zat Bi-xenon adaptief met zo'n mooi meedraaiend lensje.

Nu was ik eens bij Volvo aan het snuffelen maar ik zie dit helemaal niet voor de V70 2000-2007.

Het enige wat ik tegenkom is update naar heldere koplampen, maar zie nog steeds geen lens.
Ook wordt er niets vermeldt over Xenon.

Moet je soms eerst deze helder koplampen aanschaffen en daarna Xenon inbouwen of zijn er complete units te koop. Dan bedoel ik niet dat aftermarket tientjes spul maar origineel.

Ben ik nu kippig of loopt Volvo (of beter gezegd, liep Volvo van 00-07) een beetje achter op deze dingen gezien mijn vorige auto van 2004 was en dit allemaal wel aan boord had.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 14.05.2012 - 07:17  ·  #2
Quote door Bert69

In mijn vorige auto zat Bi-xenon adaptief met zo'n mooi meedraaiend lensje.

Nu was ik eens bij Volvo aan het snuffelen maar ik zie dit helemaal niet voor de V70 2000-2007.

Het enige wat ik tegenkom is update naar heldere koplampen, maar zie nog steeds geen lens.
Ook wordt er niets vermeldt over Xenon.

Moet je soms eerst deze helder koplampen aanschaffen en daarna Xenon inbouwen of zijn er complete units te koop. Dan bedoel ik niet dat aftermarket tientjes spul maar origineel.

Ben ik nu kippig of loopt Volvo (of beter gezegd, liep Volvo van 00-07) een beetje achter op deze dingen gezien mijn vorige auto van 2004 was en dit allemaal wel aan boord had.

Mijn zwager heeft een S60 van 2006 met meedraaiende koplamp lens dus die zijn er zeker weten wel.
Hier heb je ze te koop ze zijn alleen heel erg duur maar wel heel erg mooi :love:
http://www.koebergenautos.nl/o…S__H9.html
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 14.05.2012 - 07:45  ·  #3
.... maar liefst 595,- ex.BTW per stuk, dus setje in huis voor een kleine 1420,- euro en dan nog monteren en waarschijnlijk de board-pc laten aanpassen ??
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 14.05.2012 - 10:17  ·  #4
Is inderdaad heel erg duur, voor dat geld weet ik wel leukere dingen om mn auto n beetje verder te verfraaien. :D
Bert69
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veenendaal
Leeftijd: 54
Berichten: 717
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 15.05.2012 - 01:20  ·  #5
Idd, ik ben ook een held in zoeken. Tja, de prijs liegt er niet om :'(

Anderzijds valt het nog mee, bij mijn vorig auto ging er een onderdeeltje in het motortje defect waardoor de lamp niet meer stelde. De dealer stelde een nieuwe lens met motor voor a € 1100,=.

De garage waar ik de auto gekocht had (en nog in de garantie zat) heeft het onderdeeltje van het motortje vervangen.

Maar dit zijn wel hele fraaie koplampen maar toch te gek voor mijn 12 jaar oude Volvo.

Wat blijft er dan over, de heldere koplampen en achteraf Xenon in (laten) bouwen ?????
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 15.05.2012 - 13:13  ·  #6
Quote door Bert69

Idd, ik ben ook een held in zoeken. Tja, de prijs liegt er niet om :'(

Anderzijds valt het nog mee, bij mijn vorig auto ging er een onderdeeltje in het motortje defect waardoor de lamp niet meer stelde. De dealer stelde een nieuwe lens met motor voor a € 1100,=.

De garage waar ik de auto gekocht had (en nog in de garantie zat) heeft het onderdeeltje van het motortje vervangen.

Maar dit zijn wel hele fraaie koplampen maar toch te gek voor mijn 12 jaar oude Volvo.

Wat blijft er dan over, de heldere koplampen en achteraf Xenon in (laten) bouwen ?????


Kun je doe, ik zou op xenonlamp.nl kijken daar heb je heel mooi materiaal en je word goed geinformeerd.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 15.05.2012 - 20:08  ·  #7
Quote door Arjanmijnster

Quote door Bert69

Idd, ik ben ook een held in zoeken. Tja, de prijs liegt er niet om :'(

Anderzijds valt het nog mee, bij mijn vorig auto ging er een onderdeeltje in het motortje defect waardoor de lamp niet meer stelde. De dealer stelde een nieuwe lens met motor voor a € 1100,=.

De garage waar ik de auto gekocht had (en nog in de garantie zat) heeft het onderdeeltje van het motortje vervangen.

Maar dit zijn wel hele fraaie koplampen maar toch te gek voor mijn 12 jaar oude Volvo.

Wat blijft er dan over, de heldere koplampen en achteraf Xenon in (laten) bouwen ?????


Kun je doe, ik zou op xenonlamp.nl kijken daar heb je heel mooi materiaal en je word goed geinformeerd.


Inderdaad.
Nog enigzins betaalbaar en goed.
Bert69
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veenendaal
Leeftijd: 54
Berichten: 717
Geregistreerd: 04 / 2011
Subject:

Re: Helderkoplampen evt. met Xenon

 · 
Posted: 15.05.2012 - 23:52  ·  #8
Oke, thanks mannen :-)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0