Hè Hè, na een week wachten was het onderdeel eindelijk hier vandaag.
De O-ring en rand van het motortje moesten goed worden ingevet (met een rubber-safe smeermiddeltje) om het motortje op z'n plek te kunnen duwen. In ieder geval een goed afdichtende O-ring dus. Gemonteerd met Loctite op de boutjes omdat het ook zo zat origineel.
Remklauwbouten op moment gezet en vida eraan om te kijken... nogsteeds in storing
Links werkte prima en werd de status vd remblokken correct aangegeven, maar rechts bleef zowel aangetrokken als gelost (zie boven) op Ja staan.
Om de motortjes in dezelfde positie te krijgen heb ik dus met de knop in de dash de handrem aangetrokken (links) en daarna van de rechter de stekker losgekoppeld en volledig vastgedraaid mbv een 9V batterijtje (zie YT video, maar batterijconnectie omgedraaid).
Daarna snapte de auto en vida het weer, en kon ik de PBM module fouten resetten en de beide klauwen bedienen via auto en vida. Weer opgelost dus!
De O-ring en rand van het motortje moesten goed worden ingevet (met een rubber-safe smeermiddeltje) om het motortje op z'n plek te kunnen duwen. In ieder geval een goed afdichtende O-ring dus. Gemonteerd met Loctite op de boutjes omdat het ook zo zat origineel.
Remklauwbouten op moment gezet en vida eraan om te kijken... nogsteeds in storing
Links werkte prima en werd de status vd remblokken correct aangegeven, maar rechts bleef zowel aangetrokken als gelost (zie boven) op Ja staan.
Om de motortjes in dezelfde positie te krijgen heb ik dus met de knop in de dash de handrem aangetrokken (links) en daarna van de rechter de stekker losgekoppeld en volledig vastgedraaid mbv een 9V batterijtje (zie YT video, maar batterijconnectie omgedraaid).
Daarna snapte de auto en vida het weer, en kon ik de PBM module fouten resetten en de beide klauwen bedienen via auto en vida. Weer opgelost dus!