Hendel stuurhoogte verstelling

kefke
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

Hendel stuurhoogte verstelling

· 
Posted: 03.08.2017 - 13:11  ·  #1
Hallo, inmiddels al weer enige tijd geleden dat ik iets heb geplaatst maar ik heb een vraagje. De stuurhendelverstelling van onze s60 is al geruime tijd afgebroken. Nu ben ik de laatste tijd behoorlijk wat dingetjes aan het repareren die ik al langere tijd had laten liggen (vanwege het feit dat we overwogen om de (lpg) s60 weg te doen maar de vrouw gaat weer meer kilometers maken dus ik ga in "haar" v70 rijden en zij in "mijn" s60)
Zo heb ik de sleepcontacten van de richtingaanwijzer gereinigd vanwege het weigeren van de richting naar rechts. Nu kon ik ook makkelijk bij de afgebroken stuurhendelverstelling heb een nieuwe bij de dealer gehaald. Maar nu........... iemand tips hoe ik die nieuwe er makkelijk op kan krijgen?? Dealer wilde me alleen verklappen dat dan de hele stuurkolom los moet? Is dat inderdaad zo? Want daar heb ik eigenlijk weinig zin in. Ben al wat aan het zagen gegaan in mijn dashboard en wat buigen maar daarme krijg ik niet genoeg ruimte ben ik bang.
hermanusb
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

Re: Hendel stuurhoogte verstelling

· 
Posted: 03.08.2017 - 19:57  ·  #2
Ik lees mee want heb al tijdje een reserve handel in de auto liggen.
GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Leeftijd: 63
Subject:

· 
Posted: 04.08.2017 - 10:41  ·  #3
had ik deze jou niet gestuurd herman?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
kefke
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 05.08.2017 - 12:01  ·  #4
Ja kijk top die kreeg ik dus niet geopend op mijn telefoon kwam hem ergens wel tegen namelijk super bedankt denk dat ik hier wel iets mee kan!

Selected quotes for multi-quoting:   0