Herstel kleine deukjes

Klaasw
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

Herstel kleine deukjes

· 
Posted: 28.07.2018 - 14:13  ·  #1
Ik heb aantal kleine ( Kinderfietsstuur....) deukjes in de zijflanken van de V70 zitten. Nu wil ik deze laten herstellen dmv bijvoorbeld uitdeuken zonder spuiten. Aangezien de auto aanstaande woensdag naar de schadehersteller gaat voor een nieuw raam daar prijs opgevraagd en ik kreeg in indicatie van 325,- tot 375,-. Persoonlijk vind ik dat nog wel een flinke prijs. Zijn er hier misschien mensen die een adresje hebben die iets vriendelijker tarieven hanteert?
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 58
Homepage: stevemansveld.nl
Subject:

Re: Herstel kleine deukjes

· 
Posted: 28.07.2018 - 16:57  ·  #2
Ik zou wachten op een meeting waarbij er weer een uitdeuker zonder spuiten komt. Dat scheelt de nodige Euro's en het is nog eens gezellig ook.
Klaasw
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 28.07.2018 - 18:21  ·  #3
En is er ieder jaar een meeting waar we deze werkzaamheden kunnen laten verrichten? Ik zou hier zeker interesse in hebben!
RogerPaolo
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 01.08.2018 - 21:08  ·  #4
ik heb dit ooit bij Stern autoschade laten doen. 2 of 3 deukjes weggeduwd, 75 euro.
Barto
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 05.08.2018 - 17:45  ·  #5
Zoek op (MP) eens naar Spotrepair. En dan kun je de prijzen met elkaar vergelijken.

Mocht je toevallig bij Centraal Beheer (verzekeringen) zitten, dan kun je wellicht wachten op de (jaarlijkse) uitdeukdagen. Is gratis. O-) . Ik had een nare deuk boven mijn koplamp. Via verschillende offertes kwam uit op 225 - 275 Euro. Nu heb ik het gratis laten verhelpen. Echt heel relaxte ochtend gehad. Als ik mij niet vergis wordt er dan maximaal een half uur aan je auto gewerkt, worden er maximaal 3 deuken verwijderd en is er geen herstel-garantie ( het kan dus zijn dat er ter plekke geen 100% oplossing geboden kan worden). Hoe dan ook, misschien heeft je eigen verzekeraar ook wel zo iets. Ik had er veel plezier van.

Selected quotes for multi-quoting:   0