Hoe dat oranje lampje vervangen in koplamp V70 2005

 
 
 
 
 
Scharrenberg
 
Avatar
 
Subject:

Hoe dat oranje lampje vervangen in koplamp V70 2005

 · 
Posted: 10.02.2010 - 15:45  ·  #1
Hallo iedereen,

Sinds kort doet het oranje lampje in de linker koplamp unit dat vrijwel altijd brandt niet meer. Ik heb al gekeken of ik dat er zo uit kon draaien maar dat lukt niet omdat er eigenlijk niet bij is te komen.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt,

Jan
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Niek S60 T5
 
Avatar
 
Subject:

Re: Hoe dat oranje lampje vervangen in koplamp V70 2005

 · 
Posted: 10.02.2010 - 15:46  ·  #2
Moet als het goed is wel lukken. Maar het is k*twerk, je kan er erg slecht bij komen. Ik haal soms wel eens de luchtfilterbak los om er bij te kunnen.

Niek.
Henny
 
Avatar
 
Subject:

Re: Hoe dat oranje lampje vervangen in koplamp V70 2005

 · 
Posted: 27.02.2011 - 11:52  ·  #3
Hoi Jan,

Ik heb momenteel last van het fenomeen dat het knipperlichtje het dan weer niet en dan weer wel doet.
Hiervoor ben ik laatst in de garage geweest waar men, nadat eerst de fitting kwartslag los werd gedraaid (zie instructieboekje), met een lange schroevendraaier van boven af door het bestaande gat te steken, de fitting er uit wipte. Wellicht lukt het jou ook zo?

Nieuw lampje erin en gedacht dat probleem was opgelost. Helaas is euvel weer terug, mogelijk is condens (lekstroom) de oorzaak?

Als iemand weet hoe je zelf de koplampunit gemakkelijk in zijn geheel kan uitbouwen, kan ik de zaak een grondig inspecteren.

gr Henny
Volvomonteurtje
 
Avatar
 
Subject:

Re: Hoe dat oranje lampje vervangen in koplamp V70 2005

 · 
Posted: 27.02.2011 - 13:17  ·  #4
als je de koplamp los wilt halen moet je alle clipjes boven de gril indrukken ,de boutjes torx in je wielkast ,je stootstrip aan de kant waar je de koplamp los wilt halen het boutje achter die strip , en 2 clipjes onderaan je bumper nu kan je de zijkant naar buiten trekken en dan de bumper een stuk vooruit trekken .

nu 2 boutjes boven de koplamp 1 boutje achter de gril en 1 achter het zwarte kapje aan de zijkant waar je je bumper uittrekt/inklikt
Bounty
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 28
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Hoe dat oranje lampje vervangen in koplamp V70 2005

 · 
Posted: 24.02.2012 - 19:18  ·  #5
kwartslag linksom draaien.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0