Bij het monteren van de extra hulpveren viel het mij op dat er een hoogteverschil zit tussen de linker- en rechterachterkant van de carrosserie t.o.v. van het midden van de achterassen. Het verschil is 1 cm. Gemeten tot wielkast-rand.
Nu heeft de linker standaardveer aan de onderkant een rubberring, die de rechterkant niet heeft. Maar die ring is maar 2 millimeter dik.
Wat ik nog voor de zekerheid wil nagaan is of de achterveren netjes gepositioneerd zijn t.o.v. de begrenzing in de onderschotel.
Aan de bovenkant zitten de 1 jaar oude schokdempers netjes in de (nieuwe) lagers. En uiteraard is er niets verroest..
Wat zou nog meer de oorzaak van het hoogteverschil kunnen zijn? (voor de duidelijkheid, de auto is onbeladen en de gastank ligt op de plek van het reservewiel).
En ook relevant: kan het verschil in hoogte van de carrosserie kwaad?
Nu heeft de linker standaardveer aan de onderkant een rubberring, die de rechterkant niet heeft. Maar die ring is maar 2 millimeter dik.
Wat ik nog voor de zekerheid wil nagaan is of de achterveren netjes gepositioneerd zijn t.o.v. de begrenzing in de onderschotel.
Aan de bovenkant zitten de 1 jaar oude schokdempers netjes in de (nieuwe) lagers. En uiteraard is er niets verroest..
Wat zou nog meer de oorzaak van het hoogteverschil kunnen zijn? (voor de duidelijkheid, de auto is onbeladen en de gastank ligt op de plek van het reservewiel).
En ook relevant: kan het verschil in hoogte van de carrosserie kwaad?