HU603

CD-RW's?

 
 
 
 
 
...
 
Avatar
 
Subject:

HU603

 · 
Posted: 06.11.2010 - 22:50  ·  #1
Hallo,

Mijn S60 uit 02-2001 heeft een mooie Volvo HU603 audio-installatie. Weliswaar zijn in mijn S60 'maar' 6 speakers gemonteerd, het geluid is mooi krachtig.

Omdat alle autoradio/CD-spelers in mijn auto's die ik zo'n beetje de laatste 10 jaar heb bereden overweg konden met CD-RW's had ik de CD-houder in de armsteun voorzien van een aantal CD-RW's. Maar wat bleek nu geen van de RW's konden worden gelezen door de HU603.

Natuurlijk, de MP3 afspeelmogelijkheid is van de laatste jaren, maar dat de HU603 niet overweg kan met CD-RW's bevreemdt mij wel.

Hoe is jullie ervaring? Ligt het aan de door mij gebruikte (Philips) CD-RW's?
CJ
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Venlo
Leeftijd: 47
Berichten: 153
Geregistreerd: 04 / 2009
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 09.11.2010 - 00:16  ·  #2
Ik heb in m'n V70 van 2001 ook een HU 603 zitten, maar deze speelt zonder problemen gebrande cd's af. Ik heb er voor zover ik weet geen phillips cd-rw's bij zitten, dus het merk zou het probleem kunnen zijn.
JMP
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zwolle
Leeftijd: 58
Berichten: 136
Geregistreerd: 12 / 2008
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 09.11.2010 - 16:29  ·  #3
Ik heb ook een HU603 en Philips Cd`s geen problemen met deze.

Maar het kan aan je brander liggen van je computer.
Brandt maar eens een CD op lage snelheid.
Denk dat de HU603 het dan wel ziet.

Succes
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 10.11.2010 - 13:09  ·  #4
Het 'probleem' zit hem ook niet in het afspelen van CD-R's. Deze worden probleemloos gelezen en afgespeeld. Wat ik graag had gezien was dat de HU603 ook CD-RW's kan afspelen.
Remy
 
Avatar
 
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 11.11.2010 - 01:04  ·  #5
Ook dat zou geen probleem moeten zijn, maar Philips staat er wel om bekend om niet in alle spelers evengoed te werken.
Probeer eens andere merken RW's en inderdaad branden op lage snelheid.
Maar het zou geen probleem moeten zijn... Ook een HU603 en (merkloze) RW's zijn geen prob.
gillerbee
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: enschede
Leeftijd: 52
Berichten: 1123
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 11.11.2010 - 17:58  ·  #6
het zal ermee te maken hebben dat je ze niet finaliseert, omdat ze hergebruikt moeten kunnen worden?

waarom gebruik je uberhaupt nog rw cd's ?

cdtjes kosten toch helemaal geen drol, ik koop er 100 voor 15 euro, is toch de moeite helemaal niet meer waard? enne ik kijk niet naar het merk cd, brandt op volle snelheid enheb geen enkel probleem....

je laser (van de hu603) zou ook "versleten" kunnen zijn, bedenk ik me nu...
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 12.11.2010 - 23:28  ·  #7
Ik finaliseer de gebrande CD-RW's wel.

De reden waarom ik CD-RW's gebruik is dat ik veel muziek download. Mijn voorgaande auto's, allen lease, konden sowieso overweg met CD'RW's en de laatste zelfs met MP3 CD's wat helemaal ideaal was.
Omdat ik mijn gedownloade muziek altijd voor een (kort) tijdje draai in de auto, totdat ik deze zat ben, brand ik daarom regelmatig een CD-RW'tje.
Natuurlijk een spindletje CD-R's kost bijna niets, maar toch geef ik de voorkeur aan een herschrijfbare CD.

Ik brand nu een CD-RW op een lagere snelheid en morgen leen ik een ander merk CD-RW, zodat ik hiermee eens kan testen.

CD-R's, verschillende soorten oud en nieuw, worden probleemloos gelezen. Ik voorzie vooralsnog geen problemen met een 'versleten' laser.
gillerbee
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: enschede
Leeftijd: 52
Berichten: 1123
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 14.11.2010 - 01:57  ·  #8
oke, dan hoop ik dat ik het mis heb!

ben wel benieuwd

succes!
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 14.11.2010 - 16:39  ·  #9
%*&^&#&%#&$ :devil:

Ik heb een CD-RW geleend van een zeer onbekend merk, de ervaring heeft mij altijd geleerd, dat CD-R(W) en DVD-R(W)'s van 'onbekende' merken het beste resultaat bieden, maar deze CD-RW, gebrand op de laagst mogelijke snelheid met zowel CDBurnerXP als Windows Media Player zelf, wordt (ook) niet gelezen door de HU603. Na het laden van de RW verschijnt de melding CD Error in het display.

Ik heb mij er (bijna) bij neergelegd dat mijn HU603 géén CD-RW's kan lezen :( .
Remy
 
Avatar
 
Subject:

Re: HU603

 · 
Posted: 15.11.2010 - 00:13  ·  #10
heb je ook al eens een ander programma geprobeerd om te branden? (Nero bijv)

zal van de week es een philips rw kopen en kijken wat ie bij mij doet
 
Selected quotes for multi-quoting:   0