Hulp met inbouwen nieuwe speakers + HU 803

Regio Utrecht

 
 
 
 
 
joostgroot
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Utrecht
Berichten: 100
Geregistreerd: 05 / 2014
Subject:

Hulp met inbouwen nieuwe speakers + HU 803

 · 
Posted: 02.11.2014 - 10:11  ·  #1
Hi all,

Ondertussen al weer een maand of 2 terug bij avoldem een HU803, versterker en de HP boxen zelf gedemonteerd en meegenomen. Ik merk dat ik tegen de klus van het inbouwen blijf aanhikken. Is er iemand (liefst regio utrecht) die me zou willen helpen met het inbouwen van de speakers en de radio + versterker? Er staat uiteraard een lekker kratje bier of wat anders achterin de v70. Na afloop blijft die krat achter ;).

Ik hoor het graag.

Groet,

Joost
MijnS60
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: IJsselstein
Leeftijd: 34
Berichten: 1204
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Hulp met inbouwen nieuwe speakers + HU 803

 · 
Posted: 02.11.2014 - 10:39  ·  #2
Zie PM.
joostgroot
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Utrecht
Berichten: 100
Geregistreerd: 05 / 2014
Subject:

Re: Hulp met inbouwen nieuwe speakers + HU 803

 · 
Posted: 10.11.2014 - 18:40  ·  #3
Patrick je bent een held!

Zondag samen de HU/versterker en boxen erin geklust. Wat een geluid! Helaas werkt de verlichting en de stuurwielbediening niet. Oftewel het bekende euvel. Hopen dat afmelden/aanmelden en nieuwe software helpt. Volgens Volvo Verkerk kunnen ze het oplossen. Volgende week een afspraak. Kosten 5 tientjes, ik ben benieuwd.

Helaas werkt de stoelverwarming van de passagiersstoel niet meer (die is eruit geweest bij het inbouwen van de versterker). Iemand enige idee waar ik naar moet kijken?

Ps: Vanochtend het meisje weg gebracht. Die verklaarde me voor gek afgelopen zondag.... Nu vond ze het toch wel erg lekker klinken. Kortom, doel bereikt! :)
MijnS60
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: IJsselstein
Leeftijd: 34
Berichten: 1204
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Hulp met inbouwen nieuwe speakers + HU 803

 · 
Posted: 10.11.2014 - 20:17  ·  #4
Graag gedaan :)

Vervelend dat je stoel verwarming het nu niet doet, check voor de zekerheid de stroomrail onder de stoel of de stekker aan de voorzijde goed aangedrukt is(ook ik maar wel eens een foutje). Eventueel ook de stekkers aan de achterzijde van de rails.
Branden de lampjes op het panel wel?

Ik had al wel het idee dat je meisje vast wel anders zou reageren als ze het hoort :) nogmaals veel luister plezier.
joostgroot
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Utrecht
Berichten: 100
Geregistreerd: 05 / 2014
Subject:

Re: Hulp met inbouwen nieuwe speakers + HU 803

 · 
Posted: 10.11.2014 - 20:34  ·  #5
Lampje brand wel. Bestuurdersstoel doet het ook nog gewoon. Zal vast aan een stekkertje liggen. Daar kom ik wel uit :)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0