Inbouw HU-1205 in S80

Hoe kom ik aan een passend inbouw paneel ?

 
 
 
 
 
S80TD
 
Avatar
 
Subject:

Inbouw HU-1205 in S80

 · 
Posted: 23.05.2011 - 15:24  ·  #1
Hallo,

Even voorstellen; ik ben Fred (40) en ben nu sinds 9 maanden eigenaar van een Volvo S80 2.5D uit 2000 en ben sinds vandaag ook lid van dit Volvo Forum.
Nu ben ik inmiddels aan een ander type radio gekomen, het welbekende type HU-1205 en had de HU-601 in m´n S80 reeds gemonteerd zitten.
Maar ben er dus inmiddels achter gekomen dat dit een iets ander formaat radio is qua inbouw.
Het schijnt na enig onderzoek wel te kunnen passen maar dan met een zogenaamd apart inbouwpaneel speciaal voor het eerste type S80 wat ik dus bezit.
Helaas kan ik nergens zo´n paneel vinden.
Neem aan dat dan overigens wel het opbergbakje aan de linker zijde van de HU-601 dan ook zal komen te vervallen of niet ?
Heeft misschien iemand een foto van dit paneel ingebouwd in de S80 ?
Is het trouwens heel moeilijk om dit zelf in te bouwen en heeft iemand misschien nog enkele tips (ben overigens behoorlijk handig).
Bij de garage waar de Volvo in onderhoud is dit laten uitvoeren, wordt wel een erg kostbare grap, dit i.c.m. het inbouwen van een Parrot MKI 9200 zou al gauw volgens de Dealer zo´n ruim 450 euro ex.btw gaan kosten, dus doe ik het toch liever zelf.
Hoor het graag van jullie.

Groeten Fred.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Inbouw HU-1205 in S80

 · 
Posted: 23.05.2011 - 16:25  ·  #2
Werlkom hier, maar voor meer info aangaande de inbouw kan ikl je helaas niet helpen.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0