Nou, ik ben er dus achter gekomen dat het hierboven vermelde pijltje niet naar een sensor wijst :shame:
Eerst de achterbank verwijderd. Om de zitting te verwijderen is het het gemakkelijkste om aan de buitenkant van de bevestigingsbeugeltjes te trekken. Vervolgens de rugleuningen naar beneden geklapt en de lendesteunen verwijderd. Eerst de veiligheidsgordel uit de geleider halen. TIP: Druk de lendesteun een beetje naar beneden zodat je gemakkelijker het palletje naar je toe kunt trekken. Hierna de negatieve accupool loskoppelen (want je wilt geen airbags die spontaan open gaan) en daarna de airbags van de rugleuningen loskoppelen en de rugleuningen verwijderen. Vervolgens de bruine beschermlaag weghalen en hierna de ronde metalen afdekplaten verwijderen. TIP: schroef de bouten van de rugleuningen en de 4 moertjes van de metalen afdekplaten na afloop direct weer terug zodat je ze niet kwijt kunt raken.
Hierna de auto gestart en vervolgens zekering 33 (brandstofpomp) verwijderd. Na een paar seconden (of minuten) stopte de motor. Hierna nog een aantal malen gestart om ervoor te zorgen dat echt alle benzine eruit was (in ieder geval zo weinig mogelijk).
Vervolgens met een PVC reparatiemof 118 x 125 waarin gleuven zijn gezaagd de ring van de vlotterschakelaar losdraaien.
(ik plaats nog wel een foto van mijn uitvoering).
Hieronder dus mijn uitvoering.

Vervolgens de vlotterschakelaar eruit gehaald en even door de 'sensor' geblazen.
Hierna een VD-draad (massieve geisoleerde koperdraad) aan de brandstofleiding vast gezet en naar de andere kant van de auto gelopen om hier vervolgens ook de kunststof ring te verwijderen met mijn zelfgemaakte reparatiemof. Na het afkoppelen van de brandstofslangen van de pomp (let op: lijkt alsof er veel druk op staat maar komt maar een klein beetje benzine uit) kun je de kunststof ring verwijderen waarna de pomp aan de beurt is. Erg lastig om deze eruit te krijgen omdat de brandstofslangen en de vlotter in de weg zitten. Momenteel staat de pomp uit te lekken omdat ik hem anders niet schuin genoeg kan houden om te verwijderen. Hij zit namelijk boordevol benzine.
Zodra ik verder ben gegaan ga ik verder met mijn notities.