Installeren usa-spec pa 11

 
 
 
 
 
albert72
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Rhoon
Leeftijd: 51
Berichten: 5
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Installeren usa-spec pa 11

 · 
Posted: 20.04.2015 - 21:04  ·  #1
Ik heb een tijdje geleden een usa spec pa 11 gekocht en aangesloten op een hu 650 radio tot zover geen probleem.
Aan de achterzijde van de radio was de ingang voor de pa 11 bezet voor het geluid van mijn navigatie.
Nu dacht ik met een splitterkabel/y kabel beide op een ingang te kunnen aansluiten het probleem is nu dat ikwel geluid uit me I pod krijg maar niet meer uit de navigatie.
Als ik me PA 11 loskoppel doet het geluid van me navigatie het weer.

Waar doe ik het fout of is het gewoon niet mogelijk om beide apparaten via een ingang achter op de radio te laten lopen.
Ook wil mijn i pod niet opladen maar dat vindt ik nog niet het grootste probleem

Gr
albert
meijer
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 76
Berichten: 493
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Re: Installeren usa-spec pa 11

 · 
Posted: 20.04.2015 - 22:24  ·  #2
Hallo Albert 72

Je hebt een impedantie probleem, zo te lezen is de output impedantie van de usa spec pa 11 laag en van het Nasv. syst. hoog.
Dit is op te lossen met een klein voor versterkertje die de twee inputs (waardoor de outputs van de nav en pa11 elkaar niet meer zien), en een output waar van de output impedantie geschikt is voor HU 650 radio.
Succes met het zoeken naar deze voorversterker .

Groeten BUM
albert72
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Rhoon
Leeftijd: 51
Berichten: 5
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: Installeren usa-spec pa 11

 · 
Posted: 21.04.2015 - 10:36  ·  #3
Bedankt bum voor uw antwoord maar ik ben bang dat ik weet wat plus en min is en dan houd het een beetje op :'( :'( :'(

Misschien heeft u een schematische voorstelling hoe en waar deze voorversterkers zou moeten komen en zoiets eruit ziet

Alvast bedankt :thumb:
 
Selected quotes for multi-quoting:   0