interieur reinigen

 
 
 
 
 
harold
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: venlo (limburg)
Leeftijd: 55
Berichten: 2075
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: interieur reinigen

 · 
Posted: 25.02.2016 - 14:02  ·  #46
thnx piet gaat goed komen ,altyd gezellig om even bij je aan te komen . :thumb:
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: interieur reinigen

 · 
Posted: 25.02.2016 - 15:45  ·  #47
Quote door PvL

@ Harold : van harte welkom. Ik heb hem net aangeschaft (gebruikt) dus ga eerdaags zelf eerst wel ff testen op mijn mattenset.

@ Sven : wat gooi jij er aan reinigingsmiddel in? Ik heb eigenlijk geen flauw idee - zat te denken aan Biotex of zo?


Ik reinig jaarlijks mijn vloermatten, maar doe dat altijd als het droog zonnig weer is. Je brengt nl. veel vocht in het tapijt, dat dan eerst moet verdampen, dus laat de deuren gedurende de gehele dag openstaan. Biotex kun je gebruiken, maar ieder tapijtreinigings middel volstaat.
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3211
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: interieur reinigen

 · 
Posted: 25.02.2016 - 15:48  ·  #48
Quote door folke3

Quote door PvL

@ Harold : van harte welkom. Ik heb hem net aangeschaft (gebruikt) dus ga eerdaags zelf eerst wel ff testen op mijn mattenset.

@ Sven : wat gooi jij er aan reinigingsmiddel in? Ik heb eigenlijk geen flauw idee - zat te denken aan Biotex of zo?


Ik reinig jaarlijks mijn vloermatten, maar doe dat altijd als het droog zonnig weer is. Je brengt nl. veel vocht in het tapijt, dat dan eerst moet verdampen, dus laat de deuren gedurende de gehele dag openstaan. Biotex kun je gebruiken, maar ieder tapijtreinigings middel volstaat.


Hoop dat het in mei wat beter weer is...
Thanks Folke.
Volvo_V70
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Noord-Groningen
Leeftijd: 29
Berichten: 1384
Geregistreerd: 07 / 2011
Subject:

Re: interieur reinigen

 · 
Posted: 25.02.2016 - 18:35  ·  #49
Leerzaam topic dit! Als het even kan wil ik het interieur van de BMW ook nog een keer echt goed reinigen, dan wel laten reinigen. Ik kan me namelijk niet aan de indruk onttrekken dat een en ander, vooral de stoffen delen, aardig vies is. Dashboard en aanverwante plastieken delen hebben we al wel eens behandeld en dat resulteerde in goed vuil water <_< Oh en natuurlijk in een veel schoner uitziend interieur :yes:
Desondanks moet het volgens mij nog beter kunnen. :shame:

En dan hebben we het over het interieur van de Volvo nog niet gehad... Daar is overigens vooral een stofzuiger op z'n plaats, maar ik ga me daar niet mee bemoeien. Moet wel zeggen dat ie niet zo fijn rijdt als ie zo vies is :think
 
Selected quotes for multi-quoting:   0