Interieur vervangen

 
 
 
 
 
joriz
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 45
Berichten: 2058
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Interieur vervangen

 · 
Posted: 19.03.2016 - 20:49  ·  #1
Wellicht wil ik mn beige half leder interieur vervangen door vollederen stoelen en deurpanelen.

Ik ben benieuwd of deze klus goed zelf te doen is. De huidige stoelen en de stoelen die ik op het oog heb komen uit zelfde bouwjaar (een n uit 2000). Zijn beide niet electrisch verstelbaar. De lederen heeft stoelverwarming wat ik nu niet heb. Zou uiteraard dan wel graagvde stoelverwaming werkend krijgen.
Weet iemand of dat al voorbedraad is? Zie wel een aantal stekkeruitgangen onder de zitting (waar volgens mij ook de gordelsensor op aangesloten zit.)

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. (Met het vervangen en of aansluiten van de stoelverwarming)

Groet Joris
Plein69
Erelid en Moderator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Voorschoten
Leeftijd: 44
Berichten: 5018
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: Interieur vervangen

 · 
Posted: 19.03.2016 - 21:14  ·  #2
Hoi Joris,

Ik woon bij je om de hoek en ben bereid te helpen. Heb het al vaker gedaan. Stoelverwarming is voorbedraad en werkend te krijgen.
De knopjes kosten 7.50 per stuk. De software koste mij 25 inclusief inladen bij Niham Naaldwijk.

Wil je het zelf proberen.
Let er op dat je de linker en rechter bediening van je raam overzet op je nieuwe interieur.
Kan namelijk rare storingen geven.
En dat bi de achterbank de gordelspanners niet geactiveerd zijn.
joriz
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wassenaar
Leeftijd: 45
Berichten: 2058
Geregistreerd: 02 / 2016
Subject:

Re: Interieur vervangen

 · 
Posted: 19.03.2016 - 21:52  ·  #3
Dat is supervriendelijk van je.
Altijd fijn als iemand die dit al vaker gedaan heeft hierbij kan helpen. Dat scheelt meestal een hoop uitzoekwerk.
Moet het interieur wat ik wil overnemen nog zien, maar als het bevalt dat neem ik het mee en zal dan even contact met je opnemen.
Plein69
Erelid en Moderator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Voorschoten
Leeftijd: 44
Berichten: 5018
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: Interieur vervangen

 · 
Posted: 20.03.2016 - 06:32  ·  #4
Heb je een link van de gene die het verkoopt?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0