Ipod werkt niet meer

 
 
 
 
 
Berrrt
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 2
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Ipod werkt niet meer

 · 
Posted: 25.10.2011 - 19:33  ·  #1
Hallo allemaal,
Ik heb een V70 uit 2003 met een standaard radio-cd-wisselaar en sinds kort werkt mijn ipod niet meer in de auto. Ik heb een wit snoer in mijn middenconsole liggen waarop ik mijn ipod altijd aansloot. Mijn radio ziet nu de mogelijkheid voor de "cd-changer" niet meer. Nu vermoed ik dat de kabel is losgeraakt, op welke manier dan ook.
Heb jij enig idee waar deze vastzit, of deze rechtstreeks op de radio zit of op een soort tussenstekker en waar die mogelijk kan zitten?
Ik heb al wat gelezen over schroeven achter de "pennenhouder".....

Help me aub.
Gr Bert
liroen
 
Avatar
 
Subject:

zelfde probleem

 · 
Posted: 05.11.2012 - 21:10  ·  #2
Quote door Berrrt

Hallo allemaal,
Ik heb een V70 uit 2003 met een standaard radio-cd-wisselaar en sinds kort werkt mijn ipod niet meer in de auto. Ik heb een wit snoer in mijn middenconsole liggen waarop ik mijn ipod altijd aansloot. Mijn radio ziet nu de mogelijkheid voor de "cd-changer" niet meer. Nu vermoed ik dat de kabel is losgeraakt, op welke manier dan ook.
Heb jij enig idee waar deze vastzit, of deze rechtstreeks op de radio zit of op een soort tussenstekker en waar die mogelijk kan zitten?
Ik heb al wat gelezen over schroeven achter de "pennenhouder".....

Help me aub.
Gr Bert


Hallo Bert,

hoop voor je (gezien de datum waarop jij de vraag hebt gepost...) dat het bij jou al lang en breed opgelost is, maar ik had vandaag precies hetzelfde probleem bij mijn Ipod die via de CD Changer van mijn HU 650 in mijn V70 werkt(e).
Ik heb het audiosysteem gereset middels: minpool van de accu loskoppelen, 30 sec eraf laten, contactsleutel in de tweede stand draaien, minpool weer aansluiten. Audiosysteem aangezet en de CD Changer werd meteen weer herkend en de Ipod functioneert weer.
Succes.

Groetjes liroen
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39724
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Ipod werkt niet meer

 · 
Posted: 06.11.2012 - 17:56  ·  #3
Hallo Liroen,

Welkom op het forum.
En,...meteen een goede binnenkomer. ;-)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0