Als het goed is zit er rechts eenzelfde stekker. Volgens mij is dit de voorbereiding op de eland-schijnwerpers die je op de bumper kunt zetten, of had iemand anders een ander idee?
De korte versie is in ieder geval: deze stekker ligt in iedere V70/S60 en is onderdeel van de kabelboom. In sommige auto's is hier iets op aangesloten, en op andere niet. Je bent niks kwijt.
emmmmmm...eland schijnwerpers...heeft iemand daar een plaatje van? zijn dat van die onwijze scandinavië verstralers? zijn die stekkers ook los te krijgen? ik zat te denken om zon led lichtbalk achter de grille te monteren en die zou dan mooi daar op aangesloten kunnen worden...maar waarom ziten die stekkers links en rechts?
Dat is de aansluiting voor verstralers Of extra dagrijdverlichting als je een CFE hebt.
Stekker zit alleen aan bestuurderskant. Positie is waarschijnlijk MY afhankelijk, ik heb hem aan bestuurderskant.
Nee mag niet. Je mag max 4 keer grootlicht hebben, op de foto had ik 6.
Inmiddels zit er bi-xenon in, dus nu 8 keer groot licht. Maar via de schakelaar kan je ze aan en uit zetten, en zo komt hij door de keuring. In principe mag ik ze nu dus niet meer aan zetten.
Maar stel dat je nu maar 2 keer groot licht hebt, dan mag je er 2 van die vrachtwagen jetsers op zetten.