Hallo, ik ben in het bezit van en Volvo v70 diesel uit 2005. Mijn verwarming wordt niet meer warm blaast alleen koude lucht! Temperatuurmeter staat netjes in het midden, De regelunit werkt ook goed, allen luchtuitlaten werken perfect, dus ik dacht vandaag ik vervang de kachelradiateur. Alles ging goed totdat ik de leidingen terug in de kachelradiateur wilde drukken,
Ik krijg met geen mogelijkheid de leidingen helemaal terug waardoor ik de borgclippen niet kan plaatsen. Ik moest bij het vervangen van de kachelradiateur de leidingen opzij duwen, dus ik denk dat daar daardoor de leidingen niet meer passen. Nu zit ik eraan te denken om de 2 leidingen aan los te koppelen zodat ik meer speling heb. Maar moet ik het Dashboard verwijderen?
Gr Hans
Ik krijg met geen mogelijkheid de leidingen helemaal terug waardoor ik de borgclippen niet kan plaatsen. Ik moest bij het vervangen van de kachelradiateur de leidingen opzij duwen, dus ik denk dat daar daardoor de leidingen niet meer passen. Nu zit ik eraan te denken om de 2 leidingen aan los te koppelen zodat ik meer speling heb. Maar moet ik het Dashboard verwijderen?
Gr Hans