knipperend display HU850 bij koud weer

 
 
 
 
 
rws21
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 / 2010
Subject:

knipperend display HU850 bij koud weer

 · 
Posted: 29.11.2010 - 18:14  ·  #1
Beste forum-lezers,

Ik rijd in een V70 2003 AUT D5 ende auto heeft ineens een raar kuurtje..

Als de buiten temperatuur richting vriespunt gaat, werkt alleen de verlichting van mijn radio niet meer, evenals de bediening van de radio op het stuur. Als de auto ongeveer 5min loopt, begint de radio langzaam te knipperen en na een minuut of 2 blijft hij constant branden en werkt de bediening op het suut ook weer als vanouds. De rest van de verlichtingen (dashboard/airco-verlichting etc) hebben geen last van het knipperen.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Mvg, Rob
Geen164
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 13
Geregistreerd: 03 / 2010
Subject:

Re: knipperend display HU850 bij koud weer

 · 
Posted: 16.12.2010 - 08:53  ·  #2
[quote="rws21"]
Beste forum-lezers,

Ik rijd in een V70 2003 AUT D5 ende auto heeft ineens een raar kuurtje..

Als de buiten temperatuur richting vriespunt gaat, werkt alleen de verlichting van mijn radio niet meer, evenals de bediening van de radio op het stuur. Als de auto ongeveer 5min loopt, begint de radio langzaam te knipperen en na een minuut of 2 blijft hij constant branden en werkt de bediening op het suut ook weer als vanouds. De rest van de verlichtingen (dashboard/airco-verlichting etc) hebben geen last van het knipperen.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Mvg, Rob

Hi Rob,
Ik zou me kunnen voorstellen dat dit te maken heeft met gescheurde isolatie van de bedrading?? Aangezien het maar op één punt (één apparaat) is. Maar het zou ook kunnen dat er vocht in de radio of de bekabeling zit, die bij het warmworden wegtrekt?

Succes met het opsporen in ieder geval.

Groet, geen164
 
Selected quotes for multi-quoting:   0