Knoppen temperatuurregeling schoonmaken

muziekfun
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 64
Subject:

Knoppen temperatuurregeling schoonmaken

· 
Posted: 25.08.2020 - 21:21  ·  #1
Wie o wie heeft er ervaring met het eraf halen van de twee knoppen (om de temperatuur te regelen) En die schoon te maken. Die van mij plakken, net zoals die van de radio. Die zijn inmiddels brandschoon en dat wil ik ook met deze twee knoppen. Dus hoe haal ik ze eraf zonder de boel te slopen?

Alle hulp is welkom.
Volvo70V

Subject:

Re: Knoppen temperatuurregeling schoonmaken

· 
Posted: 25.08.2020 - 21:52  ·  #2
Heb ze laatst er gewoon afgetrokken... is een staafje wat in de koker van de knop valt
RIVADA
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 26.08.2020 - 17:51  ·  #3
Quote door Volvo70V

Heb ze laatst er gewoon afgetrokken... is een staafje wat in de koker van de knop valt

Heb eens mijn airco unit uitgebouwd en de knoppen verwijderd. Wat mij is bij gebleven is dat de knoppen niet simpel zaten geklikt, maar echt dermate vast zaten dat ik ze van buiten af niet zo maar los zou hebben gekregen.

Omdat het allemaal kunststof is, zou ik het wel met veel beleid proberen, voor je het weet breek je een lipje af oid, en dan ben een stuk verder van huis.
muziekfun
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 64
Subject:

· 
Posted: 27.08.2020 - 17:13  ·  #4
Dank je voor de tip.

Quote door RIVADA

Quote door Volvo70V

Heb eens mijn airco unit uitgebouwd en de knoppen verwijderd. Wat mij is bij gebleven is dat de knoppen niet simpel zaten geklikt, maar echt dermate vast zaten dat ik ze van buiten af niet zo maar los zou hebben gekregen.

Omdat het allemaal kunststof is, zou ik het wel met veel beleid proberen, voor je het weet breek je een lipje af oid, en dan ben een stuk verder van huis.

Selected quotes for multi-quoting:   0