Met het inleren van het gasklephuis viel het mij op dat tijdens deze procedure (die 15 min. duurt), de koelwatertemperatuur (weergegeven door de CFE) opliep tot 105 graden. Pas toen ging de ventilator aan. De koelwatertemperatuur zakte daarna naar 96 graden. Ventilator weer uit. Temperatuur loopt weer op tot 105 graden. Ventilator gaat weer draaien.
De ventilator draait daarbij (gevoelsmatig) niet op de hoogste stand.
Ik vraag mij nu af, wat zijn eigenlijk de temperatuurwaarden waarbij de ventilator gaat draaien c.q. sneller gaat draaien?
(overigens heb ik nu ook de (enige) melding: Temperatuurregeling, A/C werkt niet, TB)
Ik weet niet of er een relatie is met de ventilator.
De watertemperatuurmeter in het thermostaathuis heb ik ruim een jaar geleden vervangen door een nieuw org. Volvo-exemplaar.
De ventilator draait daarbij (gevoelsmatig) niet op de hoogste stand.
Ik vraag mij nu af, wat zijn eigenlijk de temperatuurwaarden waarbij de ventilator gaat draaien c.q. sneller gaat draaien?
(overigens heb ik nu ook de (enige) melding: Temperatuurregeling, A/C werkt niet, TB)
Ik weet niet of er een relatie is met de ventilator.
De watertemperatuurmeter in het thermostaathuis heb ik ruim een jaar geleden vervangen door een nieuw org. Volvo-exemplaar.