Quote door Bolbo
Zat er een pomp met plastic schoepen in?
Wel, er was wat een misverstand met de garagist, waardoor ik dat niet heb kunnen nagaan.
's Morgens was ik voor het werk vlug even langs gegaan om hem te vragen de oude waterpomp zeker niet weg te gooien. Bleek dat hij ze er toen al had uitgehaald. Hij toonde de pomp met de afgebroken schoepen meteen en gaf er wat uitleg bij. Ik moest naar het werk dus ik dacht de pomp 's avonds meer in detail te bestuderen.
Toen m´n echtgenote 's avonds de wagen ging ophalen verzekerde de garagist haar dat ik de waterpomp al had gezien, en dat het dus al geregeld was. Ze kreeg ze dus niet terug mee.
Quote door Steve
Bedankt voor de feedback
+1
Nu vraag ik me meteen even iets af wat voor ieder ander dan een handige methode zou kunnen zijn om het probleem te achterhalen.
nonderbe heeft ook de thermostaat vervangen wat niet nodig is gelbeken. De totale kosten liggen dus nog een stukje hoger dan de laatste rekening.
Nu ja, de thermostaat heb ik op het internet (inclusief verzendkosten) € 20 betaald, dus dat valt best mee.
Wat niet meeviel, was het ding vervangen. Het is eigenlijk een heel simpel klusje, maar de thermostaat is absurd onbereikbaar in mijn auto. Om het goed te doen moet je eigenlijk de abs pomp er af halen. In mijn auto heeft iemand ooit die moeite niet willen doen, en een stuk metaal weggefreesd, waardoor je bij de nodige schroef kan los gedraaid worden zónder de abs pomp te verwijderen. Dat was alleen niet ideaal, en ik heb er ook op die manier een hele poos over gedaan om alles los te krijgen.
Dus als je iets kan doen om zeker te weten dat het niet aan de thermostaat ligt, zou ik dat inderdaad doen.