koplampen afstellen.

JosW
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

koplampen afstellen.

· 
Posted: 30.06.2017 - 16:18  ·  #1
Weet iemand hoe je de koplampen afstelt van een V70 MY2009? Ik kan namelijk nergens stelmoeren o.i.d ontdekken. Graag jullie reacies.
Parkstad
Forumlid.
Subject:

Re: koplampen afstellen.

· 
Posted: 30.06.2017 - 16:49  ·  #2
als je boven de ingebouwde koplampen kijkt door de stalen plaat zie je 2 zwarte kunststof doppen met een soort nippel in het midden daar kun je met een kleine dop verstellen....ik heb me ook rot gezocht hoor

groetjes parkstad
RogerPaolo
VolvoV70forum fan
Subject:

· 
Posted: 20.10.2017 - 16:50  ·  #3
ik heb Xenon verlichting en die stelt zelf de hoogte af. Maar ik vind ze wat dichtbij schijnen. Is het mogelijk om de standaard hoogte aan te passen? Verder, het leek me dat de verlichting dichter bij schijnt dan eerst, bij garage zei men dat de stelmotor wellicht kapot is. Maar als dat zo is dan doet 'high beam' het toch ook niet meer?
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: o550.nl
Subject:

· 
Posted: 20.10.2017 - 20:44  ·  #4
Af fabriek xenon? Is dat met glas of kunststof op die 2004?

...laat ook maar, ben even in de war met de projector lampen maar dat is pas vanaf MY07. Wellicht is de reflector xenon ook bi-xenon, in dat geval werkt het in ieder geval niet met de stelmotor voor de hoogteregeling.

Koplampen zijn vast te stellen voor de hoogte, net als de halogeen lampen. Ik kan de (projector in de) halogeen behuizing omhoog en opzij stellen met die 2 witte kunststof doppen.

Selected quotes for multi-quoting:   0